نماینده مجلس: دولت به دنبال وادار کردن نظام برای مذاکره است

کد خبر: 1057203

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: دولت به دنبال آن است که معیشت مردم را به گروگان بگیرد تا از این طریق نظام را وادار به مذاکره با آمریکا کند.

نماینده مجلس: دولت به دنبال وادار کردن نظام برای مذاکره است

خبرگزاری فارس: ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی  ، گفت: در روزهای اخیر شاهد صف‌های طویل برای خرید مرغ و روغن هستیم و این درحالی است که به ادعای خود دولتمردان روغن و مرغ به اندازه مورد نیاز در کشور تولید می‌شود.

وی افزود: ما در این دولت با پدیده‌ای به نام اقتصاد سیاسی مواجهیم و آن هم این است که دولت معیشت مردم را به گروگان گرفته تا نظام را به مذاکره با آمریکا وادار سازد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت به دنبال آن است تا با ایجاد کمبودهای تصنعی در بازار و همچنین سوءمدیریت‌های ساختگی و ایجاد مشکل در سیستم توزیع اقلام ضروری در کشور موجب اعمال فشار به مردم را فراهم آورد و از این رهگذر نظام را وادار به مذاکره کند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: ما در ماجرای برجام هم شاهد این نوع کمبودهای تصنعی در بازار بودیم که اعمال شد و با ایجاد کمبودها در حوزه اقلام مورد نیاز مردم فشارهایی را به مردم اعمال کرده است.

وی افزود: علاوه بر این که مذاکره مجدد با آمریکا مغایر با عقل و منطق است، مغایرت علنی با فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز دارد که فرمودند تا تحریم ها به طور کامل برداشته نشود مذاکره دیگری انجام نمی‌شود و هر گونه مذاکره را منوط به برداشتن تحریم‌ها کردند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اخیرا در توئیت‌های آقای ظریف و آقای آشنا و همچنین اظهارنظرهای آقای روحانی می‌بینیم که موضوع مذاکره با آمریکا و بازگشت آمریکا به برجام مطرح می‌شود که این مسأله مغایر فرمایشات مقام معظم رهبری در این حوزه است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها