زمان نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام

کد خبر: 1059908

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین گفت: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام احتمالا ۱۴ فروردین (۲۵ فروردین) در وین برگزار می‌شود.

زمان نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام

 خبرگزاری تسنیم: میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در صفحه توئیتر خود نوشت: نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام احتمالا 14 فروردین (25 فروردین) در وین برگزار می‌شود.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز جمعه و پس از پایان نشست وین در گفتگو با خبرنگاران بار دیگر تأکید کرد که به‌منظور احیای برجام باید همه تحریم‌ها –اعم از تحریم‌هایی که در برجام به آنها اشاره شده و تحریم‌هایی که دولت ترامپ علیه ایران وضع کرده است- لغو شود.

عراقچی ساعاتی پس از پایان نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، در خصوص گزارش یک رسانه ژاپنی درباره اختلافات پیرامون رفع تحریم‌های آمریکا علیه ایران اظهار داشت: «به هر حال طرفین مواضع خاص خود را دارند و اگر این مواضع با یکدیگر انطباق داشت که دیگر نیازی به این همه گفتگو نبود. تفاوت‌هایی بین مواضع طرفین وجود دارد و این طبیعت هر مذاکره‌ای است. مذاکره باعث می‌شود که این مواضع به هم نزدیکتر شود؛ خواسته‌های ما تأمین شود و خواسته‌های طرف مقابل که به بازگشت ایران به تعهداتش است نیز تأمین شود.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها