اذعان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به شکست در رهگیری موشک

کد خبر: 1062262

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به موضوع شلیک موشک به نزدیکی تأسیسات اتمی دیمونا به شکست این رژیم در مقابله با این موشک اذعان کرد.

اذعان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به شکست در رهگیری موشک

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از الجزیره، بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به موضوع شلیک موشک به نزدیکی تأسیسات اتمی دیمونا در جنوب فلسطین اشغالی گفت: برای رهگیری موشک تلاش صورت گرفت اما با شکست مواجه شد. ما همچنان درباره این حادثه تحقیق می‌کنیم.

پیش از این نیز «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در این باره به مقامات این رژیم گفته بود: «وضعیتی که در آن یک موشک با کلاهک ۲۰۰ کیلوگرمی به سمت اسرائیل شلیک می‌شود، می‌توانست به شکلی کاملاً متفاوت به پایان برسد؛ اما نتانیاهو فقط برای انجام امور شخصی خود وقت دارد.»

بامداد امروز در بخش‌هایی از سرزمین‌های اشغالی آژیر خطر به صدا درآمد و صدای انفجار‌های شدیدی از اراضی اشغالی به گوش رسید. نیرو‌های امنیتی این رژیم اعلام کردند چند موشک از خاک سوریه به سمت منطقه «نقب» در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای «دیمونا» شلیک شده است. رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند صدای انفجار شدیدی در سراسر مناطق الخلیل، اورشلیم (قدس اشغالی) و رام‌الله به گوش رسیده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها