اولیانوف: آمریکا قصد برداشتن تمامی تحریم‌ها علیه ایران را ندارد

کد خبر: 1063613

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در گفت‌وگویی اعلام کرد که آمریکا قصد برداشتن تمامی تحریم‌ها علیه ایران را ندارد.

اولیانوف: آمریکا قصد برداشتن تمامی تحریم‌ها علیه ایران را ندارد

 ایسنا: به نقل از روزنامه فرانسوی لوموند، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین نسبت به سرانجام رسیدن مذاکرات وین پیش از اتمام ماه مه ابراز امیدواری کرد.

همچنین شبکه پرس‌ تیوی در خبری نوشت که اولیانوف روز پنج‌شنبه در گفت‌وگویی با اسپوتنیک مدعی شده که آمریکا قصد برداشتن تحریم‌ها با برچسب‌هایی همچون تروریسم، نقص حقوق بشر و توسعه موشکی را ندارد.

اولیانوف در این خصوص بیان کرده است: آمریکایی‌ها این تحریم‌ها را دقیقا بخشی از رفع تحریم‌ها نمی‌دانند. آن‌ها بر این باورند که این تحریم‌ها هیچ ارتباطی با برجام ندارد.

به گزارش ایسنا، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکادنیز روز گذشته با اشاره به اینکه هرگونه بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ نیازمند رفع تحریم‌ها است، مدعی شده بود که واشنگتن تنها تحریم‌های مغایر با برجام را لغو خواهد کرد.

وی در این زمینه مدعی شده بود: حتی اگر ما به برجام بازگردیم به اعمال تحریم علیه فعالیت‌ها ایران که در برجام پوشش داده نشده است - از جمله اشاعه موشکی، نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم -  ادامه می‌دهیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها