ویدئو فوق محرمانه پنتاگون درباره بشقاب پرنده +عکس

کد خبر: 1064198

یکی از مدیران سابق پنتاگون هشدار داده که موضوع مشاهده اشیاء ناشناخته در آسمان آمریکا می‌تواند به معنی برتری قدرت نظامی کشورهایی مانند چین و روسیه در برابر ارتش آمریکا باشد.

ویدئو فوق محرمانه پنتاگون درباره بشقاب پرنده +عکس

 خبرگزاری تسنیم: به نقل از تلگراف، افشاگری که مسئول اجرای برنامه فوق محرمانه یوفو (اشیاء پرنده) در پنتاگون بود هشدار داده که به زودی گزارشی در مورد اشیاء ناشناخته منتشر خواهد شد که می تواند بزرگترین شکست‌های اطلاعاتی آمریکا از یازده سپتامبر را افشا کند.

لوئیس الیزوندو، رئیس سابق برنامه موسوم به AATIP به سان گفت که داده های بسیار بسیار قانع کنننده‌ای دریافت کرده که می تواند وجود فن آوری پیشرفته یوفوها را تایید کند.

الیزوندو معتقد است اگر مقامات پنتاگون این موضوع را افشا کنند که کشورهایی مانند چین و روسیه از لحاظ فن آوری از آمریکا پیشی گرفته‌اند، این به معنای شکست اطلاعاتی در سطح یازده سپتامبر خواهد بود.

الیزوندو معتقد است ویدئوی اخیر منتشر شده پنتاگون درباره اشیا پرنده ناشناس واقعی بوده و اینکه دولت باید هر نوع اطلاعاتی که درباره آنها دارد را در اختیار مردم قرار دهد.

وی به نشریه سان گفت: چیزی در آسمان ما وجود دارد که ما نمی دانیم چیست. نمی‌دانیم چطور کار می کند، نمی دانیم به طور کامل چه کارهایی می‌توانید انجام دهد و چه کسی آن را به حرکت درمی آورد. ما از نیت ها و مقاصد آن بی خبریم و کاری نیست که بتوانیم انجام دهیم.

اظهارت مایکل گیلدی، یکی از فرماندهان نیروی دریایی آمریکا نیز درباره اینکه اطلاعی درباره ارتباط این اشیاء با برنامه های محرمانه ارتش آمریکا ندارد فرضیه ها درباره ساخته شدن این اشیاء توسط روسیه و چین را تقویت کرده است.

پنتاگون رسما سه ویدئوی کوتاه را منتشر کرده که "پدیده ناشناخته هوایی" را نشان می دهد؛ این ویدئوها که گفته می شود فوق محرمانه بوده اند قبلا توسط یک شرکت خصوصی منتشر شده بود.

آنچه در این ویدئوها نشان داده می شود ظاهرا اشیاء پرنده ناشناس یا همان یوفو (UFO) یا به زبان عامیانه بشقاب پرنده هایی هستند که حرکت بسیار سریعشان با دوربین های مادون قرمز ضبط شده است. دو ویدئو از سه ویدئوی منتشر شده شامل صدای نیروی های نظامی است که با تعجب به سرعت حرکت این اشیاء واکنش نشان می دهند و یکی از آنها حدس می زند که این شیء پرنده احتمالا یک پهپاد باشد.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای که دوشنبه هفته گذشته در این باره منتشر کرده آورده است: پنتاگون اجازه انتشار سه ویدئوی غیرمحرمانه نیروی دریایی را داده؛ یکی از آنها در نوامبر 2004 و دو تای دیگر در ژانویه 2015 ضبط شده اند. این ویدئوها در سالهای 2007 و 2017 به صورت غیرمجاز منتشر و دست به دست شده بودند. به گزارش دیلی میل وزارت دفاع آمریکا درحال آماده سازی گزارشی درباره مشاهده این اشیاء ناشناخته تا اول ژوئن است.

nrikbKKV8ILV

mTge4mUVIuSW

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها