خرید پهپادهای ویژه صهیونیستی برای سرکوب معترضان آمریکایی

کد خبر: 1065729

یک رسانه آمریکایی از قرارداد پنتاگون با یک شرکت صهیونیستی برای ارسال پهپادهای ویژه نبردهای شهری و سرکوب و شناسایی معترضان خبر داد.

خرید پهپادهای ویژه صهیونیستی برای سرکوب معترضان آمریکایی

 خبرگزاری فارس: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با یک شرکت صهیونیستی برای خرید پهپاد و استفاده  در نبردهای شهری  از سوی یگان ویژه به توافق رسید.

به نوشته وبگاه «دیفنس نیوز» پنتاگون و شرکت صهیونیستی «ایکستند» قرارداد تحویل ده‌ها فروند پهپاد را برای مصارفه داخلی و در شهرها توسط نیروهای ویژه، تفنگداران دریایی و ارتش را منعقد کردند. ارزش این قرارداد اعلام نشده است. سامانه موجود در پهپادهای سفارش آمریکا در حال حاضر در یگان ویژه نیروهای صهیونیستی عملیاتی شده است.

این شرکت اسرائیلی محصولات خود را برای چالش هایی از قبیل جنگ شهری، از جمله ماموریت‌های رهگیری، ضد انفجار و مقابله با پهپاده استفاده می‌کند و آن‌ها را بهینه کرده است.

به نوشته این وبگاه، دولت آمریکا در این پروژه از این شرکت صهیونیستی پشتیبانی کرده و بودجه اختصاص داده است.

این پهپاد روی پروانه‌های خود محافظ دارد و می‌تواند حدود 10 دقیقه پرواز کند. این شرکت صهیونیستی در تبلیغ پهپادهای جدید خود اعلام کرده  که رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی هدایت یکی از این پهپاد را در اختیار داشته است.

قتل نژادپرستانه  «جورج فلوید» جرقه‌ای برای اعتراضات سراسری در محکومیت قتل او و تبعیض‌ها علیه رنگین پوستان آمریکایی شد و دامنه این اعتراضات کماکان در آمریکا مشاهده می‌شود.

به موازات تشدید اعتراضات سراسری آمریکایی‌ها که به اذعان رسانه‌های غربی همه ۵۰ ایالت آمریکا را درگیر کرد است، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق این کشور بارها معترضان را «حامیان خشونت»، «هرج و مرج طلب»، و حتی «تروریست‌های داخلی» خواند. این در حالی است که این اعتراض‌ها در نوع خود مسالمت آمیز بود.

اخیرا نیز برخی منابع خبری از آماده باش شماری از جت‌های اف-15 ارتش آمریکا در کالیفرنیا برای ترساندن مخالفان و سرکوب شورش‌ها خبر دادند.

به نوشته «لس آنجلس تایمز» چهار  عضو گارد ملی کالیفرنیا گفته اند که هم اینک جنگنده‌های اف-۱۵ سی برای انجام  ماموریت‌ داخلی در حالت آماده باش هستند. به گفته این منابع، از این جنگنده‌ها برای ایجاد رعب و وحشت و متفرق کردن جمعیت با پرواز در ارتفاع پایین استفاده می‌شود.

این منابع گفتند که استقرار جنگنده اف-15، در «فرسنو» برای ترساندن معترضان، استفاده نامناسب از ارتش علیه غیرنظامیان ایالات متحده خواهد بود. یکی از این نظامیان گفت: «این یک دستور کاملاً غیرقانونی است که باعث رسوایی ارتش می شود. انتشار این خبر نگرانی برخی قانونگذاران آمریکایی را نیز به همراه داشته است.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها