تکرار ادعاهای بی اساس نتانیاهو علیه ایران

کد خبر: 1071600

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاهای بی اساس خود علیه ایران، خواستار مقابله با کابینه ائتلافی مخالفان خود شد و آن را در تامین منافع این رژیم ناتوان ارزیابی کرد.

تکرار ادعاهای بی اساس نتانیاهو علیه ایران

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از شبکه الجزیره، بنبامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی کابینه ائتلافی آتی این رژیم را تهدیدی جدی برای تل‌آویو عنوان کرد و خواستار مقابله با آن شد.

بنبامین نتانیاهو که روزشمار خداحافظی با نخست وزیری برای او به روزهای آخر نزدیک می‌شود، کابینه بعدی رژیم صهیونیستی را یک کابینه چپ گرا دانست که قادر به تامین منافع این رژیم نخواهد بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی صریحا خواستار مقابله با کابینه ائتلافی یائیر لاپید و نفتالی بنت شد و گفت: من خواهان آنم که به این دولت (جعلی)، که تهدیدی برای اسرائیل است، رای اعتماد داده نشود.

نتانیاهو در آخرین تلاش‌های خود برای حفظ کرسی قدرت و به منظور سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌های داخلی خود بار دیگر پای برنامه هسته‌ای ایران را پیش کشید و ادعا‌های نخ نمای خود را علیه جمهوری اسلامی مطرح کرد. در بخشی از ادعا‌های او آمده است: کابینه‌ای که تشکیل خواهد شد نه می‌تواند از اسرائیل محافظت کند و نه از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کند.

هفته گذشته بعد از شکست نتانیاهو در تشکیل کابینه، رئیس حزب یش عتید مسئول تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی شد. با تشکیل چنین کابینه ای، کار بنیامین نتانیاهو پس از ۱۲ سال حضور در سمت نخست وزیری رژیم صهیونیستی به پایان خواهد رسید و باید کرسی قدرت را تقدیم مخالفان خود کند.

رژیم صهیونیستی در حالی نگران بازگشت آمریکا به برجام است و ادعای واهی تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای به طور مداوم از سوی مقامات این رژیم مطرح می‌شود که خود با در اختیار داشتن بیش از ۹۰ کلاهک هسته‌ای خطری جدی برای امنیت منطقه و جهان محسوب می‌شود. موضوعی که همواره با سکوت جامعه بین المللی همراه بوده و هیچگاه از تدابیری که نسبت به برنامه هسته‌ای ایران اتخاذ شده، در قبال برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی خبری نبوده است.

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها