مردی که به ماکرون سیلی زد +عکس

کد خبر: 1072656
مردی که به ماکرون سیلی زد +عکس

مردی که به ماکرون سیلی زد: به خاطر خشم از افول فرانسه این کار را کردم

مردی که به صورت رییس‌جمهور فرانسه سیلی زد در جلسات بازجویی انگیزه‌اش از این کار را خشم از «افول فرانسه» توصیف کرده است.

دامیل تارل قرار است امروز در نخستین جلسه دادگاه خود حاضر شود و احتمال می‌رود به زندان محکوم شود.

 مردی که به ماکرون سیلی زده بود به زندان منتقل شد

دادگاه فرانسه، فردی که به رئیس جمهور این کشور سیلی زده بود را به هجده ماه حبس محکوم کرده و در اقدامی کم‌سابقه دستور انتقال وی به زندان را صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مردی که اخیراً در شهر کوچکی در جنوب فرانسه به صورت «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه سیلی زده بود، روز پنجشنبه روانه زندان شد.

به نوشته نشریه «وال استریت ژورنال»، دادگاه شهر «والِنس» این شهروند فرانسوی را به ۱۸ ماه حبس محکوم کرد که ۱۴ ماه آن حبس تعلیقی است.

این دادگاه در حکمی کم‌سابقه، دستور داد این فرد فوراً به زندان منتقل شود. این در حالی است که معمولاً در فرانسه فرد محکوم شده می‌تواند تا زمان دادگاه تجدید نظر آزاد باشد.

«دامیل تارل» ۲۸ ساله که فیلم سیلی زدنش به ماکرون به بمبی خبری در جهان تبدیل شد، روز پنجشنبه در جلسه دادگاه گفت، این اقدام را از طرف معترضان فرانسوی معروف به «جلیقه زردها» انجام داده است. بر اساس گزارش رسانه‌های فرانسوی وی همچنین خود را یک راستگرا توصیف کرده است.

آشنایان تارل او را فردی بی‌حاشیه توصیف کرده‌اند. دادستان فرانسه نیز اعلام کرده وی عضو هیچ گروه سیاسی یا شبه‌نظامی نبوده است.

دادستان‌های فرانسوی گفته‌اند از منزل مرد دیگری که همراه با تارل دستگیر شده سلاح کشف شده است. او در ارتباط با حمله به ماکرون متهم نخواهد شد، اما به دلیل نگهداری غیرقانونی سلاح در دادگاه محاکمه می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها