دفاع تحلیلگر لبنانی از انتخابات ایران در مقابل ادعای یک سعودی

کد خبر: 1075263

تحلیلگر سیاسی لبنانی به ادعاهای مقام پیشین سعودی مبنی بر نمایشی بودن انتخابات ایران واکنش نشان داد.

دفاع تحلیلگر لبنانی از انتخابات ایران در مقابل ادعای یک سعودی

 ایسنا: خلیل نصرالله، تحلیلگر سیاسی لبنانی با حضور در یکی از برنامه های زنده شبکه روسیا الیوم در واکنش به اظهارات سالم الیامی، یکی از مشاوران پیشین وزارت خارجه عربستان مبنی بر نمایشی بودن انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: ۲۰۰ تا ۲۲۰ شبکه فارسی زبان و رسانه بین المللی علیه ایران فعالیت می کردند تا مردم این کشور را از انتخابات منصرف کنند؛ اظهارات جان بولتون را به یاد آورید که می خواست عید سال میلادی را در تهران برگزار کند، اگر به این مسائل نگاه کنید شکوه و عظمت این کار(انتخابات) را متوجه خواهید شد بنابراین ایرانی ها حق دارند از پیروزی بزرگ حرف بزنند.

وی با اشاره به فشار و هجمه های غربی ها و آمریکایی ها علیه ایران گفت: با این وجود طبیعی است که انتخابات ایران یک پیروزی بزرگ توصیف شود.

این تحلیلگر لبنانی خطاب به مسئول پیشین سعودی گفت: شما انتخابات برگزار کنید اگر دو درصد مردم شرکت کردند ما می گوییم که بزرگ‌ترین انتخابات تاریخ را برگزار کردید. حتما می دانید که در برخی کشورها اصلا انتخاباتی وجود ندارد.

سالم الیامی با نمایشی توصیف کردن انتخابات ایران گفته بود که نتیجه انتخابات ایران از پیش مشخص بود و عدم حضور مردم در انتخابات این مساله را اثبات کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها