الحشد الشعبی طرح تروریستی در بغداد را ناکام گذاشت

کد خبر: 1076053

سازمان بسیج مردمی عراق از خنثی کردن یک توطئه بزرگ ازسوی عناصر باقی‌مانده گروهک تروریستی داعش در پایتخت این کشور خبر داد.

 الحشد الشعبی طرح تروریستی در بغداد را ناکام گذاشت

 به نقل از موازین نیوز، سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در بیانیه‌ای از خنثی کردن یک توطئه بزرگ تروریستی در بغداد، پایتخت این کشور خبر داد.

در این بیانیه آمده است: «معاونت اطلاعات الحشد الشعبی امروز موفق شد اجرای یک طرح تروریستی در پایتخت عراق را ناکام گذارد.»

سازمان بسیج مردمی عراق افزود: «معاونت اطلاعات الحشد الشعبی پس از تعقیب و پیگرد یک سرکرده ارشد بقایای عناصر داعش که بین بغداد، استان نینوا و ترکیه جابه‌جا می‌شد، توانست یک باند تروریستی را شناسایی و منهدم کند. این تروریست با هویت‌های جعلی در بغداد تردد می‌کرد تا دست به اقدامات تروریستی بزند.»

پیش از این نیز رئیس سازمان اطلاعات نظامی عراق از دستگیری یکی از سرکرده‌های اصلی گروه تروریستی داعش در استان الانبار خبر داده بود.

بر این اساس، رئیس سازمان اطلاعات نظامی عراق اعلام کرد: این سرکرده داعش پس از گرفتار شدن در کمین نیرو‌های امنیتی در شهر «الکرمه» استان «الانبار» بازداشت شد.

استان‌های کرکوک، نینوا، صلاح الدین، الانبار و دیاله در شمال، غرب و شرق عراق از مراکز اصلی فعالیت بقایای گروه تروریستی داعش به شمار می‌روند. ارتش عراق و نیرو‌های الحشد الشعبی از زمان افزایش حملات داعش از اواخر اردیبهشت ۹۹ به عملیات نابودی و دستگیری تروریست‌ها شدت بخشیده اند./باشگاه خبرنگاران جوان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها