زاخارووا: آمریکا دچار«جنگ میان فرهنگ ها» شده است

کد خبر: 1079657

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به قوانین متفاوت در خصوص موضوعات یکسان در ایالت های آمریکا، این موضوع را نشان دهنده جنگ میان فرهنگ ها و شدت گرفتن تفرقه در این کشور دانست.

زاخارووا: آمریکا دچار«جنگ میان فرهنگ ها» شده است

به نقل از تاس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه طی سخنانی گفت که برخی اقدامات دولت آمریکا نشان دهنده شکاف و شکل‌گیری «جنگ فرهنگ‌ها» در این کشور است.

بر اساس این گزارش، زاخارووا گفت: آمریکا دچار تفرقه شده است و جنگ‌های فرهنگی در حال پیچیده‌تر شدن بوده و (این وضعیت) اکنون با قوانین تضمین می‌شوند.

وی برای مثال به دو قانون اخیر تصویب شده در ایالت‌های آمریکا اشاره کرد و گفت که در کالیفرنیا، دادستان این ایالت جا به جایی کارگران به مناطق دیگر کشور را ممنوع اعلام کرده است که به گفته زاخارووا، دلیل آن دیدگاه‌های سیاسی متفاوت ساکرامنتو در مقایسه با مواضع ۱۷ ایالت در مورد مسائل جنسیتی است.

وی همچنین به مواردی مشابه در نظام قانونگذاری آمریکا اشاره کرده و گفت که بعلاوه، آرکانزاس پزشکان را برای انجام عمل جراحی جنسیتی برای افراد زیر سن قانونی منع کرد. فلوریدا، مونتانا و ویرجینیای غربی نیز دختران تراجنسیتی را برای شرکت در مسابقات ورزشی مدرسه تحریم کردند. در داکوتای شمالی، لایحه‌ای تصویب شد که به تشکیلات دانشجویی اجازه می‌دهد از پذیرش دانش آموزان تراجنسیتی خودداری کنند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها