پیشنهاد باورنکردنی رسانه سعودی به لبنانی‌ها

کد خبر: 1080102

روزنامه سعودی الشرق‌الاوسط در مقاله‌ای به لبنانی‌ها توصیه کرد که برای حل بحران‌های داخلی خود باید روابط خوب با رژیم صهیونیستی داشته باشند!

پیشنهاد باورنکردنی رسانه سعودی به لبنانی‌ها

به نقل از پایگاه خبری العهد،  روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» با سوء استفاده از اظهارات مضحک اخیر «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره ادعای کمک به لبنان با انتشار مقاله‌ای تحت عنوان «آیا می توانیم درباره اسرائیل گفتگوی صریح داشته باشیم» تلاش کرد از آب گل آلود ماهی بگیرد.

این روزنامه سعودی نوشت، بنی گانتس تصویر کلیشه‌ای اسرائیل در رابطه با مناسبات کشورش با لبنان را شکست.

روزنامه الشرق الاوسط عربستان پس از ادعاهای مضحک وزیر جنگ رژیم اسرائیل که مشغول کشتار فلسطینی‌هاست و چند روز قبل نیز تهدید به کشتن غیر نظامیان لبنانی و نابودی زیرساخت‌های این کشور کرده بود از لبنانی‌ها خواست تا به گفتگوی صریح درباره اسرائیل روی بیاورند.

این رسانه سعودی اعلام کرد، حقیقت این است که لبنانی‌ها باید بتوانند گفتگوی صریح درباره اسرائیل و همچنین درباره حزب الله داشته باشند.

روزنامه الشرق الاوسط در مقاله خود تلاش کرد تا اختلافات موجود میان اعراب و رژیم اشغالگر صهیونیستی را بسیار کم اهمیت جلوه داده و چیزی شبیه به مشکلات خانوادگی میان یک زوج نشان دهد که حل آنها نیاز به گفتگوی صریح دارد.

این اقدام روزنامه سعودی الشرق الاوسط و تلاش بی‌وقفه آن برای بهبود چهره رژیم غاصب صهیونیستی همزمان با پانزدهمین سالگرد تجاوز این رژیم اشغالگر به لبنان و جنایت‌های آن علیه غیرنظامیان است.

البته آنچه که روزنامه الشرق الاوسط امروز در تلاش برای آن است جدا از پروژه محور سعودی -آمریکایی برای تحکیم روابط عمیق با رژیم صهیونیستی از طریق نویسندگان و روزنامه نگاران و رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیست.

آنها تلاش می‌کنند تا اعراب که اسرائیل کشورهای آنها را اشغال کرده و در دهه‌های طولانی انواع جنایت‌ها را علیه ملت‌های آنها مرتکب شده قانع کنند که این رژیم دروازه حل بحران‌های داخلی کشورهای عربی است ویکی از مهمترین بحران های داخلی این کشورها مقاومت می‌باشد. در حالیکه مقاومت مهم ترین عامل بازدارنده و دفاع از حاکمیت اعراب در برابر اشغالگران صهیونیست بوده است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها