شهادت کودک 12 ساله در تیراندازی صهیونیست‌ها +عکس

کد خبر: 1083459

نظامیان صهیونیست یک کودک دوازده ساله فلسطینی در کرانه باختری را که همراه با پدرش سوار بر خودرو بود از ناحیه سینه هدف گرفته و به شهادت رساندند.

شهادت کودک 12 ساله در تیراندازی صهیونیست‌ها +عکس

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، خودروی شهروند فلسطینی «مؤید الاعلامی» هنگام عبور از ورودی بیت‌امر هدف تیراندازی صهیونیست‌ها قرار گرفت و بر اثر تیراندازی خود این فرد و پسرش «محمد» زخمی شدند.

حال محمد که از ناحیه سینه نزدیک به قلب هدف مجروح شد با حال وخیم به بیمارستان «الاهلی» الخلیل انتقال یافت اما ساعاتی بعد بر اثر شدت جراحات شهید شد.

کودک فلسطینی

«یوسف ابوماریا» فعال فلسطینی در همین زمینه به خبرگزاری صفا گفت، نظامیان رژیم صهیونیستی به زعم اینکه خودروی مذکور قصد انجام عملیات مقاومتی دارد از مسافت صفر آن را هدف گرفتند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از این پسر دوازده ساله و نیز خودروی یاد شده منتشر کردند.

کودک فلسطینی

کمیته‌های مقاومت مردمی در فلسطین در واکنش به این موضوع اعلام کردند: اعدام (میدانی) محمد العلامی یک جنایت تمام عیار است و پاسخ به آن تنها  نشانه رفتن تمام تفنگ‌ها به سمت سینه و سر (نظامیان) اشغالگر می‌تواند باشد.

کمیته‌های مقاومت مردمی افزود، باندهای دشمن صهیونیستی به عمد کودکان فلسطینی را به شهادت می‌رسانند تا روح وطن‌پرستی را در میان ملت فلسطین بکشند اما این جنایات فاشیستی، جهاد و مقاومت را در میان آزادگان، انقلابی‌ها و رزمندگان مقاومت ملت فلسطنی نخواهد کشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها