مرگ وحشتناک 3 کودک در حمله ارتش ترکیه در سوریه +عکس

کد خبر: 1084975

ارتش ترکیه در حمله به یک روستا در استان رقه در شمال سوریه، سه کودک را به همراه پدر خانواده کشت و مادر و دختر خانواده نیز زخمی شدند.

مرگ وحشتناک 3 کودک در حمله ارتش ترکیه در سوریه +عکس

منابع محلی در شهر «عین عیسی» واقع در شمال استان رقه در نزدیکی مرز ترکیه امروز (چهارشنبه) از کشته شدن چهار عضو یک خانواده در حمله ارتش ترکیه خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، مادر و دختر خانواده نیز زخمی شده‌اند. این حمله در روستای «الصفاویه» در مسیر بزرگراه «ام-۴» در شرق شهر «عین عیسی» رخ داد.

به گفته منابع محلی توپخانه ارتش ترکیه ساعت سه بامداد زمانی که اعضای خانواده در خواب بودند با گلوله باران روستای «الصفاویه» دست به این اقدام زده است. «صالح مسلم» رئیس حزب اتحاد دموکراتیک سوریه در صفحه فیس بوک خود در واکنش به این حادثه، نوشت: «اقدامات وحشیانه ترکیه از هیتلر هم فراتر رفته است.»

dk0EJ3bPu1TS

با گذشت بیش از ۱۵ ساعت، هنوز مقامات نظامی ترکیه واکنشی به این کشتار نشان نداده‌اند.

ارتش ترکیه در اکتبر سال ۲۰۱۹ در قالب عملیات «چشمه صلح» تلاش کرد تا شهر کرد نشین «عین عیسی» را به اشغال خود در آورد. بخش‌هایی از این شهر اکنون در کنترل شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه و ارتش این کشور قرار دارد، اما بخش‌هایی نیز همچنان در دست شبه‌نظامیان «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها