کشته شدن دو نفر توسط نظامیان آمریکایی در فرودگاه کابل

کد خبر: 1087972

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال کشته شدن ۲ نفر توسط نظامیان آمریکایی را در فرودگاه بین‌المللی کابل تأیید کرده است.

کشته شدن دو نفر توسط نظامیان آمریکایی در فرودگاه کابل

یک مقام آمریکایی کشته شدن دو نفر توسط نظامیان آمریکایی در فرودگاه بین‌المللی کابل را تأیید کرده اما مدعی شده که نفرات کشته شده مسلح بوده‌اند. 

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال به نقل از یک مقام آمریکایی نوشته نظامیان آمریکایی به دو فرد مسلح در فرودگاه بین‌المللی کابل شلیک کرده و آنها را کشتند.

مقام آمریکایی مدعی شده این دو مرد مسلح در حال نزدیک شدن به نظامیان آمریکایی بوده‌اند که به منظور تأمین امنیت فرودگاه هنگام خروج آمریکایی‌ها از آن در این منطقه مستقر شده بودند.

وال‌استریت‌ژورنال نوشته که جزئیات اندکی درباره رویایی نظامیان آمریکایی و این افراد مسلح که هویتشان هم مشخص نشده در دسترس است./فارس

 

کشته شدن ۷ افغانستانی در جریان حادثه فرودگاه کابل/ ۲ نفر به ضرب گلوله نظامیان آمریکایی به قتل رسیدند

در حالی که مقامات آمریکایی شمار قربانیان ازدحام جمعیت فرودگاه کابل را هفت تن اعلام کردند؛ خبر ها از کشته شدن دو نفر نیز به دست نیروهای آمریکایی حکایت دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع مطلع آمریکایی به خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کردند که در جریان ازدحام صبح امروز در فرودگاه کابل، ۷ شهروند این کشور جان خود را از دست دادند.

بر پایه این گزارش، هزاران افغانستانی امروز (دوشنبه) و در پی آنکه طالبان کنترل کشور را به دست گرفت، به فرودگاه کابل یورش بردند که در پی هرج و مرج و ازدحام ایجاد شده، دست کم هفت نفر جان خود را از دست دادند.

طبق گزارش آسوشیتد پرس، یورش به سمت فرودگاه در حالی انجام شده که طالبان قوانین خود را بر بخش گسترده تری از پایتخت افغانستان اعمال کرده است. این در حالی است که پیشروی برق آسای این کشور تنها یک هفته برای سرنگون کردن دولت این کشور به طول انجامید.

از سوی دیگر، نشریه والت استریت ژورنال به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: دست کم دو فرد مسلح به نیرو‌های ما که در فرودگاه کابل به منظور تخلیه غیرنظامیان مستقر شده بودند، یورش بردند.

این مقام آمریکایی مدعی شد: نیرو‌های آمریکایی دو فرد مسلح را با شلیک تیر در فرودگاه کابل به قتل رساندند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها