واکسن زدن مرد هندی خبرساز شد! +عکس

کد خبر: 1088734

انتشار تصویری که یک مرد هندوستانی را در حال دریافت واکسن از پنجره محل واکسیناسیون نشان می دهد خبرساز شده است.

واکسن زدن مرد هندی خبرساز شد! +عکس

به نظر می‌رسد دریافت واکسن کووید ۱۹ راهی برای پایان دادن به پاندمی این بیماری است. در حالی که مراکز واکسیناسیون در سراسر هند در حال تزریق واکسن به مردم این کشور هستند و مردم با وجود ماندن در صف‌های طولانی قصد دریافت واکسن را دارند، اما به نظر می‌رسد انتظار در صف برای برخی از متقاضیان واکسن آنچنان خوشایند نیست و تصاویری از شهروندان این کشور در صف‌های واکسیناسیون در فضای مجازی منتشر شده است. یکی از این تصاویر مربوط به یک شهروند هندی است که از پنجره مرکز واکسیناسیون، واکسن کرونا را دریافت کرد.

در این تصویر در حالی که تعدادی زیادی از مردم بدون ماسک در صفی طولانی منتظر رسیدن نوبت تزریق واکسن هستند این مرد با بالا رفتن از دیوار و قرار دادن خود در مقابل پنجره واکسن را دریافت می‌کند. این مرد که هویتش مشخص نشده با حفظ تعادل خود میان دو دیوار در پشت ساختمان محل واکسیناسیون خود را به بالای پنجره رسانده، پیراهن خود را بالا زده و یکی از پرسنل از میان نرده‌های پنجره واکسن را به وی تزریق می‌کند.

ویدئوی مربوط به این صحنه پس از انتشار از سایت‌های خبری هند حذف شد. با این حال این ویدئو قبل از حذف بیش از ۴۷۰ هزار بیننده داشت و با واکنش بیش از ۲۵۰۰ نفر از کاربران همراه شد. در حالی که برخی این ویدئو را جالب توصیف کرده بودند، اما برخی نیز به انتقاد از این شهروند هندوستانی پرداختند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «آیا این غیر بهداشتی‌ترین روش برای مصون ماندن در مقابل ویروس نیست؟»/باشگاه خبرنگاران

 

مرد هندی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها