تبریک وزیر خارجه اردن به حسین امیرعبداللهیان

کد خبر: 1090584

معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه اردن با ارسال یک پیام، رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به «حسین امیرعبداللهیان» و انتصاب وی به سمت وزیر خارجه دولت جدید ایران را تبریک گفت.

تبریک وزیر خارجه اردن به حسین امیرعبداللهیان

«ایمن الصفدی» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه اردن با ارسال یک پیام انتصاب «حسین امیرعبداللهیان» به سمت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را به وی تبریک گفت.

الصفدی در این پیام با آرزوی موفقیت برای وزیر خارجه جدید کشورمان، برای جمهوری اسلامی ایران شکوفایی و پیشرفت روزافزون را خواستار شد.

ساعاتی پیش نیز، «مولود چاووش‌اوغلو» وزیر خارجه ترکیه در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان انتصاب وی در این پُست را به او تبریک گفت.

«هشام شریف» وزیر امور خارجه یمن نیز در پیامی رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به «حسین امیرعبداللهیان» برای تصدی پست وزارت امور خارجه ایران را تبریک گفت و از همتای ایرانی خود برای سفر به یمن دعوت رسمی به عمل آورد.

این در حالی است که به دنبال کسب رأی اعتماد «حسین امیرعبداللهیان» از مجلس شورای اسلامی، وزرای خارجه روسیه، صربستان، جمهوری آذربایجان، کویت و سخنگوی اتحادیه اروپا نیز پیش‌تر به امیرعبداللهیان تبریک گفتند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها