زیر گرفتن ۲ پلیس صهیونیست در «نهاریا»

کد خبر: 1097544

دو نیروی پلیس رژیم صهیونیستی با خودرو زیر گرفته شده‌اند و حال آنها وخیم گزارش شده است.

 زیر گرفتن ۲ پلیس صهیونیست در «نهاریا»

 منابع عبری‌زبان، ظهر امروز (سه‌شنبه)، گزارش دادند که دو نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در شهر «نهاریا» در شمال فلسطین اشغالی با خودرو زیر گرفته شده‌اند.

مطابق با گزارش منابع صهیونیستی، وضعیت یکی از این دو نفر وخیم گزارش شده است.

روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارانوت» در این خصوص گزارش داد که این اقدام در یک منطقه ساحلی رخ داده و نیروهای پلیس در نزدیکی یک ایست بازرسی با خودرو زیر گرفته شده‌اند.

بر اساس این گزارش، اینکه چه کسانی در این اقدام دست داشته‌اند و این اقدام با چه انگیزه‌ای صورت گرفته، هنوز مشخص نشده و پلیس رژیم صهیونیستی در حال تحقیق در خصوص این حادثه است.

یدیعوت آحارانوت همچنین گزارش داد یکی از افرادی که در این حادثه زیر گرفته شده، بیهوش شده است و او را به سرعت به بیمارستان نهاریا منتقل کرده‌اند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد افرادی که در این اقدام دست داشته‌اند، موفق به فرار شدند و خودروهای پلیس رژیم صهیونیستی و یک بالگرد در حال تعقیب آن‌ها هستند.

دقایقی پس از انتشار این گزارش،‌ منابع صهیونیستی خبر دادند که راننده خودرو در چهارراه «شلومی» دستگیر شده است.

با آنکه منابع صهیونیستی می‌گویند این حادثه جنائی بوده؛ اما برخی از رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که راننده یکی از شهروندان عربی ساکن اراضی اشغالی است.

ساعتی بعد، یدیعوت آحارانوت گزارش داد یکی از مأموران پلیسی که وضعیت او وخیم گزارش شده بود، به هلاکت رسیده است.

منابع صهیونیستی گزارش دادند با توجه به اطلاعات جدیدی که درباره این حادثه به دست آمده، هم‌اکنون تحقیقات درباره این حادثه که ابتدا گفته شد جنائی است، همچنان ادامه دارد تا مشخص شود آیا حادثه در پی اقدمی شهادت‌طلبانه صورت گرفته یا خیر.

در همین ارتباط،‌ منابع صهیونیستی چهارشنبه هفته گذشته از انجام یک عملیات استشهادی در غرب قدس اشغالی خبر داده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از تکرار و تدام انجام عملیات‌های شهادت‌طلبانه در بخش‌های مختلفی فلسطین اشغالی، تدابیر امنیتی را افزایش داده و نظامیان بیشتری در نقاط مختلفی از خاک فلسطین مستقر کرده است./آنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها