قبرس ادعاهای اسرائیل علیه ایران را رد کرد

کد خبر: 1101162

رسانه‌های قبرس اعلام کردند مقامات این کشور برخلاف ادعای رژیم صهیونیستی معتقدند فرد مسلحی که در نیکوزیا بازداشت شده ارتباطی با ایران نداشته است.

قبرس ادعاهای اسرائیل علیه ایران را رد کرد

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» به نقل از رسانه‌های قبرس امروز (چهارشنبه) اعلام کرد برخلاف ادعا‌های تل آویو علیه ایران درخصوص دست داشتن در حملات مشکوک به تجار صهیونیستی در این جزیره مقامات قبرس همچنان این اتهامات بی اساس را رد می‌کنند و بر این باورند ایران در این خصوص هیچ دخالتی نداشته است.

وب سایت «این سیپرس» در این باره گفت: مقامات نیکوزیا (پایتخت قبرس) مشکوک هستند که اصلا «تدی ساگی» (میلیاردر صهیونیست) هدف حمله بوده باشد، آن‌ها در این فکرند که احتمالا مسئولان قمارخانه او در قبرس هدف حمله قرار گرفته بودند.

پیش از این دفتر نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اتهام‌پراکنی آشکار مدعی شد یک فرد مسلح آذربایجانی تبار (جمهوری آذربایجان) از سوی ایران برای ترور یک میلیاردر صهیونیست به قبرس فرستاده شده بود!

سفارت ایران در قبرس ضمن واکنش به یاوه گویی های تل آویو اعلام کرد رژیم صهیونیستی ادعا‌هایی بی‌اساس را مطرح کرده و دائما ایران را متهم می‌کند.

رسانه‌های قبرس هم در واکنش به این ادعا‌های پوچ اعلام کردند مقامات این جزیره ایران را مسئول نمی‌دانند و احتمال می‌دهند ساگی از سوی مافیای روسی که با او اختلاف دارند هدف قرار گرفته است./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها