وضعیت هشدار در آستانه برگزاری انتخابات عراق

کد خبر: 1101707

سازمان حشد شعبی با صدور بیانیه‌ای در مورد انتخابات پارلمانی زودهنگام عراق، به مدت ۲۴ ساعت اعلام وضعیت هشدار کرد.

وضعیت هشدار در آستانه برگزاری انتخابات عراق

سازمان حشد شعبی عراق با صدور بیانیه‌ای در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی عراق اعلام کرد: «ما در آستانه یک عمل دموکراتیک قرار داریم و عراق در برابر ملت‌های منطقه که اغلب آنها همچنان از حقوق اولیه محروم هستند، بدان افتخار می کند».

حشد شعبی در بیانیه خود افزود: با نزدیک شدن به زمان رای گیری، نیروهای حشد مستقر در مناطق مختلف کشور عملیات پیشگیرانه را با هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک در مناطق دیالی، نینوی، صلاح الدین، ​​کرکوک و الانبار و همچنین بغداد آغاز کرده‌اند. علاوه بر آن، کمربند بغداد منجر به دستگیری بسیاری از تروریست‌ها  و برچیده شدن شبکه های تروریستی و کنترل پایگاه‌های آنها شده است.

به گزارش موازین نیوز، در ادامه بیانیه آمده است: به منظور اطمینان از انجام روند انتخاباتی بدون هیچ گونه نقض امنیتی، سازمان حشد شعبی اعلام می کند که وضعیت هشدار در میان نیروهای خود را تا بالاترین سطح افزایش می‌دهد و این وضعیت هشدار از امروز شنبه راس ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی آغاز شده و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

در پایان بیانیه آمده  است: از همه مردم عراق که در مبارزه تاریخی با گروه‌های تروریستی حمایت کردند، می خواهیم که فردا برای شرکت در این «کارناوال» در پاسخ به دعوت مرجعیت دینی عالیقدر شرکت کنند و تحت تأثیر شایعات و تبلیغات گمراه کننده که با هدف محدودیت مشارکت مردم در این اقدام دموکراتیک مطرح می‌شود، قرار نگیرند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها