توصیه‌های مقتدی صدر در آستانه انتخابات

کد خبر: 1101720

ساعاتی پیش از آغاز انتخابات پارلمانی عراق، مقتدی صدر در بیانیه‌ای توصیه‌هایی به رای دهندگان ارائه کرد.

توصیه‌های مقتدی صدر در آستانه انتخابات

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ناس نیوز، مقتدی صدر از مردم خواست پیش از هر چیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، همچنین از همان ساعات ابتدایی صبح به مراکز انتخابات بروند حتی اگر شده این کار را ساعت 6 صبح انجام دهند.

سومین توصیه مقتدی صدر به هوادارانش آن است که پیش از حضور در حوزه رای گیری، نماز صبح را به جا گذاشته و 200 صلوات فرستاده و با وضو رای دهند.

او همچنین به هوادارانش توصیه کرد به همراه اعضای خانواده به حوزه‌های رای گیری بروند، زیرا آرای زنان بسیار حایز اهمیت است و مسیر خانه تا حوزه رای گیری را هم لبیک گویان طی کنند.

صدر همچنین توصیه کرد رای دهندگان اوراق شناسایی خود را فراموش نکرده و در ششمین توصیه هم خواهان توجه به تقسیم بندی حوزها شد.

در بخش دیگری از این توصیه‌ها وی خواستار پیگیری مستمر کانال‌ها و منابع اطلاع رسانی مرتبط با دفترش شد، همچنین به هواداران خود توصیه کرد از به تن کردن لباس‌های خاص و انگشت نما امتناع کنند چون ممکن است زیان بیشتر از منافعش باشد.

یازدهمین توصیه مقتدی صدر هشدار نسبت به وقوع اقدامات تررویستی در زمان برگزاری انتخابات است که خواهان آرامش در صورت وقوع چنین امری شد.

او تاکید کرد بعد از رای دادن منتظر دستورات و تصمیمات باشید چون رهبری شما هم اخبار را لحظه به لحظه دنبال می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها