گزارش هاآرتص از سامانه‌های دفاع هوایی ساخت ایران

کد خبر: 1105131

یک رسانه صهیونیستی نوشت: سامانه‌های دفاع هوایی ساخت ایران مستقر در سوریه به ارتش این کشور کمک کرده‌اند تا جنگنده‌های صهیونیستی را رصد کنند.

گزارش هاآرتص از سامانه‌های دفاع هوایی ساخت ایران

یک رسانه صهیونیستی نوشت: سامانه‌های دفاع هوایی ساخت ایران مستقر در سوریه به ارتش این کشور کمک کرده‌اند تا جنگنده‌های صهیونیستی را رصد کنند.  

به نوشته روزنامه «هاآرتص» به نقل از منابع اطلاعاتی صهیونیستی، سوری‌ها موفق شده‌اند زمان پاسخگویی به حملات هوایی اسرائیل را کوتاه کرده و توانایی خود را برای از بین بردن موشک‌های شلیک شده توسط اسرائیل به سوریه افزایش دهند.

هاآرتص نوشت که اینک نگرانی‌ها در تل آویو در زمینه یافتن این سیستم‌های دفاعی در گروه‌هایی مانند حزب الله لبنان و حوثی‌ها در یمن افزایش یافته است.

این روزنامه نوشت که ایران لایه‌های پدافندی سوریه را تقویت کرده است. به گفته منابع اطلاعاتی  صهیونیستی، افزایش استقرار هواپیماهای بدون سرنشین ایران از طریق حزب الله، حماس و سایر گروه‌های مقاومت  نگرانی مقام‌های صهیونست را موجب شده است.

طبق ادعای هاآرتص نیروی هوایی رژیم اسرائیل اکنون یافتن محل و حمله این پهپادها را در اولویت عملیات‌های خود خود قرار داده است.

«علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی روز یکشنبه در توئیتی به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه ماجرا جویی علیه ایران هشدار داد.

شمخانی در این توئیت نوشت: «رژیم صهیونیستی به جای اختصاص بودجه ۱.۵ میلیارد دلاری برای شرارت علیه ایران به فکر تامین ده‌ها هزار میلیارد دلار بودجه برای بازسازی خسارت‌های ناشی از پاسخ کوبنده ایران باشد.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها