پیام تبریک کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین به سپاه

کد خبر: 1107134

کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین ضمن تبریک اقدام امروز سپاه علیه تجاوز دریایی آمریکا، اعلام کردند، ایران امروز معادله درگیری جدیدی را تثبیت کرد که عنوان آن «نه به استکبار، هیمنه و تجاوز آمریکایی» در منطقه است.

پیام تبریک کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین به سپاه

 کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در پیامی مقابله سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با تجاوزات دریایی آمریکا را تبریک گفتند.

بر اساس گزارش «العهد»، در این پیام آمده، دشمنان امت تنها زبان مقابله و برخورد برابر را می‌فهمند همان کاری که امروز سپاه جمهوری اسلامی ایران با نیروی دریایی آمریکا کرد .

کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین افزودند، جمهوری اسلامی ایران امروز معادله درگیری جدیدی را تثبیت کرد که عنوان آن «نه به استکبار، هیمنه و تجاوز آمریکایی» در منطقه است.

در پایان این بیانیه آمده، جاه‌طلبی‌ها و طمع‌های آمریکا و غرب به ثروت امت و تجاوز به حقوق آن در برابر اصرار ایران برای به شکست کشاندن تمام این توطئه‌ها از بین خواهد رفت.

آمریکا در اقدامی یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب‌های دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد.

همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را به سوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها