اولیانوف: هنوز امکان نتیجه بخش بودن مذاکرات هسته ای وجود دارد

کد خبر: 1112560

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی با اشاره به اینکه هنوز امکان نتیجه بخش بودن مذاکرات هسته ای وین وجود دارد، بر لزوم تلاش همه جانبه برای احیای برجام تاکید کرد.

اولیانوف:  هنوز امکان نتیجه بخش بودن مذاکرات هسته ای وجود دارد

 به نقل از اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، امروز طی سخنانی به اسپوتنیک گفت: لازم است تمام تلاش خود را برای پایان موفقیت‌آمیز مذاکرات برای بازگرداندن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) انجام دهیم، زیرا فرصت برای این کار هنوز وجود دارد.

اولیانوف گفت: نگرش (ها) مثبت است، به این معنا که لازم است تمام تلاش‌ها برای پایان موفقیت آمیز مذاکرات انجام شود، زیرا گزینه‌های بد و واقعاً بد متفاوت است. فرصت‌های دستیابی به توافق هنوز وجود دارد. علاقمند به شنیدن آنچه طرف ایرانی سر میز (مذاکره) مطرح خواهد کرد، هستیم.

لازم به ذکر است، اولیانوف روز شنبه نیز در پیامی توییتری ترکیب هیأت ایران حاضر در مذاکرات وین در راستای لغو تحریم‌ها را «چشمگیر» توصیف کرد.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در این خصوص نوشت: ترکیب هیأت ایران در مذاکرات رفع تحریم‌ها در گفتگوهای وین چشمگیر است. من معتقدم که این باید به عنوان دلیلی بر نیات جدی (طرف ایرانی) تعبیر شود.

گفتنی است دور بعدی مذاکرات وین از ۲۹ نوامبر در پایتخت اتریش آغاز خواهد شد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها