ژنرال سابق اسرائیل: ارتش رژیم صهیونیستی آماده ورود به جنگ نیست

کد خبر: 1117386

ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورت ورود تل آویو به هر گونه جنگ احتمالی، سرزمین های اشغالی هدف روزانه ۳ هزار موشک ایران و حماس قرار خواهد گرفت.

ژنرال سابق اسرائیل: ارتش رژیم صهیونیستی آماده ورود به جنگ نیست

یک ژنرال سابق رژیم صهیونیستی ضمن هشدار درباره وقوع سناریوی «هولناک تر» علیه این رژیم در صورت ورود به هر گونه جنگ احتمالی تأکید کرد در صورت چنین جنگی، سرزمین های اشغالی با روزانه سه هزار موشک ایران و حماس هدف قرار خواهد گرفت.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم ضمن انعکاس این خبر به نقل از پایگاه صهیونیستی «مفزاک لایو» گزارش داد: ژنرال «یتسحاق بریک» رئیس سابق کمیته رسیدگی به شکایت ارتش رژیم صهیونیستی گفت در صورت ورود تل آویو به هر گونه جنگ احتمالی، سناریوهای هولناک تر و در رأس آن شلیک روزانه سه هزار موشک ایران و حماس در انتظار این رژیم خواهد بود.

این نظامی ارشد صهیونیست ادامه داد: تل آویو در صورت وقوع جنگ احتمالی، با جنگ از چندین جبهه متفاوت مواجه خواهد شد از جمله: ورود نیروهای وابسته به ایران در سوریه، عراق و یمن به خط نبرد، اقدام جنبش حماس به شلیک هزاران راکت و موشک از جبهه جنوبی در نوارغزه و همچنین ارسال پهپادهای انفجاری که منجر به ایجاد مشکل و اختلال در جبهه داخلی خواهد شد.

رأی الیوم در بخش دیگری از گزارش خود افزود: هشدارهای ژنرال صهیونیست در همین حد متوقف نشده و او توضیح داده است که حمله به سرزمین های اشغالی به بروز اقدامات خشونت بار بین عرب ها و صهیونیستها در شهرها و روستاهای مختلط منجر خواهد شد و قربانیان بسیاری به دنبال خواهد داشت؛ به علاوه زیرساخت ها در سراسر سرزمین های اشغالی در معرض خرابی های گسترده قرار خواهد گرفت./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها