تکرار ناله‌های تل‌آویو/ ادعای عجیب وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علیه ایران

کد خبر: 1119277

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران نه فقط مشکل این رژیم بلکه تمام جهان است، بار دیگر خواستار توقف کل ساختار برنامه هسته‌ای ایران شد.

تکرار ناله‌های تل‌آویو/ ادعای عجیب وزیر خارجه رژیم صهیونیستی علیه ایران

در ادامه عجز و لابه‌های مقامات رژیم صهیونیستی به کشورهای غربی برای متوقف کردن مذاکرات هسته‌ای با ایران در وین، «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم مدعی خطر ایران برای تمام جهان شد.

لاپید امروز (سه‌شنبه) در صفحه توئیتر خود نوشت: «مذاکرات درباره توافق هسته‌ای [ایران] امروز در وین در حال انجام است. در هفته آینده مصاحبه‌های من در ۲۵ روزنامه به ۱۵ زبان مختلف در سراسر جهان منتشر خواهد شد».

وی در راستای سیاه‌نمایی درباره برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران و سیاست ایران‌هراسی ادعا کرد: «بسیار مهم است که جهان بداند که ایران فقط مشکل اسرائیل نیست، برنامه هسته‌ای ایران باید متوقف شود».

وزیر خارجه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ادامه افزود: «این پیام به میلیون‌ها نفر در توکیو و سئول خواهد رسید. در نیویورک و استکهلم. در پکن، پاریس، رم و برلین. در بلگراد، پراگ، لیسبون، منامه و لندن. ما در همه سطوح کار می‌کنیم و این پیام را به هر زبانی ترجمه می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که همه‌جا خطر و معنای ایران هسته‌ای را درک کنند».

لاپید پیش از این نیز مدعی شده بود: «ما با توافقی که باعث نظارت واقعی روی برنامه هسته‌ای ایران نشود و همچنین باعث نظارت روی پول ایران و شبکه تروریستی ایران نشود، مخالف هستیم».

«اسحاق هرتزوگ» رئیس این رژیم هم پیشتر در دیدار با «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید، درباره ایران و لزوم متوقف کردن برنامه هسته‌ای این کشور صحبت کرده بود.

در روزهای اخیر اظهارنظرهای مقام‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران و مذاکرات وین تشدید شده است. دور هشتم مذاکرات قرار است عصر دوشنبه به وقت وین در هتل کوبورگ با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام  آغاز شود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها