داعش سر یک سرهنگ عراقی را بُرید

کد خبر: 1119615

مقامات عراقی روز چهارشنبه از ذبح یک سرهنگ پلیس به دست تروریست‌های داعش در استان دیالی واقع در شرق عراق، دو هفته پس از ربوده شدن وی خبر دادند.

داعش شامگاه سه‌شنبه در کانال‌های تلگرامی خود تصاویری از جسد سرهنگ «یاسر الجورانی» پس از ربوده شدن در منطقه دریاچه حمرین منتشر کرد. در این تصاویر نشان داده شده که سر الجورانی از بدنش جدا شده است.

یک منبع امنیتی عراق به خبرگزاری فرانسه گفت که سرهنگ یاسر الجورانی به همراه دو تن از دوستانش در حالی که در تاریخ ۱۳ دسامبر در حال ماهیگیری در منطقه دریاچه حمرین استان دیالی (شرق عراق) بود، به قتل رسید و سرش بریده شد.

این منبع امنیتی در رابطه با سرنوشت دو دوست سرهنگ الجورانی گفت: نفر اول به ضرب گلوله کشته شد و دومی پس از شکنجه شدید در کوه‌های حمرین جان باخت.

سرلشکر یحیی رسول سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در صفحه توئیتر خود نوشت: تروریست‌ها را تعقیب کرده و به آنها خواهیم رسید تا دست عدالت سپرده شوند و انتقام خون این شهدا گرفته شود.

استان دیالی اغلب شاهد حملات مکرر تروریست‌ها علیه نیروهای امنیتی عراق است. نیروهای امنیتی عراق طی روزها اخیر حضور خود در کوه‌های حمرین که بین استان‌های دیالی و صلاح الدین قرار دارد، تقویت کرده‌اند./ایسنا

انتهای پیام

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها