ترامپ: آمریکا در مسیر نابودی گام برمی‌دارد

کد خبر: 1121337

رئیس جمهور پیشین آمریکا به شدت نسبت به اظهارات اخیر جو بایدن واکنش نشان داد و گفت: ایالات متحده تحت ریاست جمهوری بایدن در مسیر نابودی حرکت می‌کند.

ترامپ: آمریکا در مسیر نابودی گام برمی‌دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا با انتشار بیانیه ای شدیداللحن بار دیگر ادعاهای خود درباره تقلب در انتخابات 2020 را تکرار کرد و گفت: رئیس جمهور فعلی که نتیجه چنین انتخاباتی بوده است، دست به هر کاری می زند، با شکست روبرو می شود.

بر اساس این گزارش ترامپ با محکوم کردن اظهارات جو بایدن به مناسبت نخستین سالگرد حمله مرگبار به ساختمان کنگره، افزود: ایالات متحده رو به نابودی است. بایدن که از طریق سیاست های دیوانه بار مرزهای باز، انتخابات فاسد، سیاست های فاجعه آمیز در زمینه انرژی، اقدامات مغایر با قانون اساسی، تعطیلی زیان بار مدارس، در حال نابود کردن کشور و ملت ماست، امروز از اسم من استفاده کرد تا تلاش کند کشور را بیش از پیش دچار تفرقه نماید.

ترامپ در ادامه افزود: این نمایش سیاسی تنها با هدف منحرف کردن اذهان عمومی از این واقعیت بود که بایدن به طور کامل شکست خورده است. کشور ما امروز دیگر مرز مشخصی ندارد. به طور کامل کنترل ویروس کرونا را از دست داده است (آمار مبتلایان به این ویروس مرتبا رکورد می زند)، کشور ما دیگر از نظر انرژی مستقل نیست، تورم به شدت افزایش یافته است، ارتش ما در هرج و مرج به سر می برد و خروج یا عقب نشینی و تسلیم ما در افغانستان شاید یکی از شرم آورترین روزهای تاریخ آمریکا بود.

بایدن روز پنجشنبه در سخنرانی به مناسبت سالگرد حمله به کنگره آمریکا، به طور عمدی اسمی از ترامپ نبرد و فقط او را رئیس جمهور سابق شکست خورده آمریکا توصیف کرد.

رئیس جمهور آمریکا گفت: برای نخستین بار در طول تاریخ ما، رئیس جمهوری که نه فقط شکست خورده بود بلکه قصد داشت مانع از انتقال مسالمت‌آمیز قدرت شود و گروه‌های اغتشاش ‌طلب به کنگره حمله کردند اما شکست خوردند. در چنین روزی باید اطمینان حاصل کنیم چنین چیزی هرگز تکرار نمی‌شود.

ترامپ از شبکه اجتماعی خود رونمایی می‌کند

خبر دیگر اینکه شرکت رسانه ای ترامپ موسوم به Trump Media & Technology Group قصد دارد در روز "رئیس جمهور" رسما از شبکه اجتماعی جدیدی رونمایی کند.

شبکه اجتماعی موسوم به Truth Social جایگزینی برای توئیتر خواهد بود، آن هم در شرایطی که ترامپ از فعالیت در توئیتر منع شده است. این شبکه اجتماعی جدید قابلیت های مشابه توئیتر دارد./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها