ادعای مضحک جدید «نفتالی بنت» درباره ایران

کد خبر: 1123711

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای خصمانه مبنی بر اینکه ایران حامی تروریسم و منبع بی‌ثباتی است، در جدیدترین ادعای مضحک خود گفت که تهران ضعیف‌تر از چیزی است که بنظر می‌رسد.

ادعای مضحک جدید «نفتالی بنت» درباره ایران

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که با بی‌اعتنایی برخی متحدان غربی خود نسبت به عجز و لابه‌هایش درباره مذاکرات رفع تحریم‌های ایران مواجه شده، به بیان ادعاهای مضحک علیه تهران پرداخت.

بنت امروز (سه‌شنبه) طی سخنرانی در مجمع اقتصاد جهانی، با تکرار ادعاهای نخ‌نما شده و اثبات‌نشده علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: «ایران تأمین‌کننده مالی تروریسم و ​​منبع بی‌ثباتی در منطقه است و برای حوثی‌ها، حماس و حزب الله سلاح می‌فرستد».

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، بنت که رژیم جعلی و کودک‌کش او حتی توان تاب آوردن مقابل گروه‌های مقاومت فلسطینی در منطقه ۳۶۵ کیلومتر مربعی نوار غزه را نیز ندارد و برای تداوم بقای خود به تنفس مصنوعی آمریکا و دیگر متحدانش نیازمند است، مدعی شد: «ایران به دنیا نشان می‌دهد که کشوری قوی است، اما ضعیف‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد و اقتصادش نیز ضعیف است».

وی در واکنش به برخی اظهارات و گزارش‌های واصله از وین مبنی بر پیشرفت مذاکرات و نزدیک‌شدن ایران و گروه ۱+۴ به توافق، ادعا کرد که رفع تحریم‌های ایران به معنی تسریع تروریسم است.

بر این اساس، نخست‌وزیر رژیم ضعیف و بزدل صهیونیستی در این‌باره گفت: «چیزی که نمی‌خواهید انجام دهید این است که ده‌ها میلیارد دلار به این دستگاه [ایران] کمک کنید. چون می‌دانید چه دریافت خواهید کرد؟ نسخه شدیدتری از تروریسم است».

به نوشته رویترز، بنت در واکنش به عملیات موفقیت‌آمیز نیروهای مسلح یمن علیه جنایتکاران متجاوز اماراتی در ابوظبی نیز مدعی شد: «ایران در پس هر نیروی پشتیبانی و حمایتی است که به حوثی‌ها و منبع تروریسم در خاورمیانه می‌رسد و باید با آن مقابله کنیم».

با شروع دور جدید مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین بین تهران و طرف‌های برجام که با حضور آمریکا به عنوان عضو خارج شده از توافق در حال انجام است، مقامات رژیم صهیونیستی نیز در کنار شرکای غربی خود، لفاظی و جوسازی علیه این گفت‌وگوها را از سر گرفته‌اند.

نخست‌وزیر تل‌آویو پیش از این نیز گفته بود، هرگونه توافق حاصل از مذاکرات جاری در وین برای کابینه او الزام‌آور نخواهد بود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها