یاوه گویی نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی علیه ایران

کد خبر: 1127097

نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی درباره سه «تهدید واقعی» از جمله برنامه هسته‌ای ایران هشدار داد و گفت که این تهدیدات موجودیت این رژیم را در معرض خطر قرار می‌دهد.

یاوه گویی نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی علیه ایران

 «ایهود باراک» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در صفحه توییتر خود درباره تهدیدات پیش‌ روی اسرائیل هشدار دارد و آن را «تهدیدات موجودیتی» خواند.

باراک افزود: در حال حاضر سه خطر اساسی علیه اسرائیل وجود دارد که اولی برنامه هسته ای ایران و دومی کشیده شدن اسرائیل به سمت دو ملیتی شدن است.

وی هشدار داد که فروپاشی بافت اجتماعی سومین خطر واقعی پیش روی اسرائیل به شمار می‌رود./ایسنا

توافق دولت تل‌آویو و شهرک‌نشینان برای قانونی کردن تبدیل یک شهرک به پادگان نظامی

رژیم صهیونیستی توافقنامه‌ای را تصویب کرده که راه را برای قانونی کردن تبدیل یک شهرک به پادگان نظامی غیرمجاز ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری هموار می‎کند.

به گزارش ایسنا، دادستان کل رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با انعقاد توافقنامه بین دولت و شهرک‌نشینان موافقت کرد که اجازه می‌دهد مساله تبدیل شدن شهرک صهیونیست‌نشین «اویتار» به یک مرکز غیر مجاز (پادگان نظامی) در شمال کرانه باختری قانونی شود.

بر اساس این توافق، شهرک‌نشینان باید بی سر و صدا شهرک ایتار را که یک «منطقه نظامی ممنوعه» اعلام شده است، ترک کنند.

دولت رژیم صهیونیستی مدعی است که بخشی از این شهرک «به فلسطینی‌ها تعلق ندارد» و بدین ترتیب راه را برای تأسیس مدرسه تلمودی و بازگشت خانواده‌های برخی از شهرک نشینان هموار می‎کند.

پیشتر «یوسی داگان» رئیس شورای اقلیم شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال کرانه باختری اعلام کرده بود که وزارت جنگ ابتدا اویتار را به یک پایگاه نظامی تبدیل خواهد کرد و سپس یک مدرسه تلمودی را در آنجا احداث می‌کند و همزمان احتمال موافقت مقامات با ایجاد شهرک جدید در محل را بررسی خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها