توصیه توییتری بورل برای بازگشت به برجام

کد خبر: 1127616

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه جمعه در پیامی توییتری نوشت که برای پایان سریع مذاکرات و بازگشت به اجرای کامل برجام به روحیه سازش از سوی تمامی طرف‌ها نیاز است.

توصیه توییتری بورل برای بازگشت به برجام

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه شنبه تلفنی با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران گفت‌وگو کرد.

بورل در پیامی در توییتر با اشاره به این تماس تلفنی نوشت: «در آستانه از سرگیری گفت‌وگوهای برنامه جامع اقدام مشترک در وین در هفته آینده، گفت‌وگوی تلفنی مهمی با امیرعبداللهیان داشتم».

وی ادامه داد: «برای پایان سریع مذاکرات و بازگشت به اجرای کامل برجام به تلاش‌هایی با حسن نیت از سوی تمامی طرف‌ها و روحیه سازش نیازمندیم».

به گزارش فارس، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده ارشد مذاکرات وین، امشب (شنبه) ۱۶ بهمن ماه در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص روند مذاکرات جاری وین گفتگو و تبادل نظر کرد.

دور هشتم مذاکرات وین جمعه هفته پیش در پی تفاهم هیات های ایران و ۱+۴ برای مشورت با پایتخت ها به مدت یک هفته متوقف شد و قرار است پس از پایان این تنفس دوباره از سر گرفته شود. /فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها