هیلاری کلینتون در اندیشه رئیس جمهور شدن

کد خبر: 1128939

گمانه زنی‌هایی مبنی بر شرکت هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا وجود دارد.

هیلاری کلینتون در اندیشه رئیس جمهور شدن

 شبکه سی ان بی اس به نقل از منابع آگاه گزارش داد که انتظار می‌رود هیلاری کلینتون، نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا در میان سخنرانان کنوانسیون حزب دموکرات ایالت نیویورک باشد که این حضور احتمال نامزدی او در انتخابات ۲۰۲۴ را قوت می‌بخشد.

به گزارش اسپوتنیک، رهبران حزب دموکرات آمریکا هفته آینده در هتل شرایتون میدان تایمز گرد هم خواهند آمد. هیلاری کلینتون نیز ممکن است در کنوانسیون دموکرات‌های نیویورک سخنرانی کند.

برخی از اعضای جریان اصلی حزب دموکرات از حضور او در انتخابات آتی ریاست جمهوری استقبال کرده اند و محبوبیت او را  بیشتر از بایدن می‌دانند. این اعضا به کلینتون پیشنهاد کردند که در این مراسم سخنرانی کند.

 به باور کارشناسان، حضور او در کنوانسیون حزب نیویورک ممکن است محبوبیت او در نظرسنجی‌ها را افزایش دهد و گواهی بر کاهش محبوبیت سران فعلی آمریکا باشد.

با کاهش محبوبیت رئیس جمهور آمریکا در نظرسنجی‌های اخیر، شانس کلینتون برای به دست گرفتن سکان آمریکا بیشتر نیز خواهد شد. محبوبیت بایدن برای اولین بار از زمان تصدی پست ریاست جمهوری به زیر ۴۰ درصد رسیده است.

کلینتون تاکنون حرفی از نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ نزده است، اما برخی از تحلیلگران سیاسی می‌گویند که او به عنوان «نجات دهنده» حزب دموکرات در میان عدم محبوبیت بایدن و هریس به رقابت‌ها می‌پیوندد./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها