توصیه سناتور گراهام به ترامپ

کد خبر: 1129655

سناتور ارشد جمهوری‌خواه از ایالت کارولینای جنوبی آمریکا تاکید کرد، دونالد ترامپ اگر بخواهد نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خواهد بود، اما وی با تمرکز بر انتخابات قبلی، دچار تردید شده است.

توصیه سناتور گراهام به ترامپ

 به نقل از بیزنس اینسایدر، لیندسی گراهام، سناتور ارشد جمهوری‌خواه آمریکا در مصاحبه با برنامه "دیس ویک" شبکه ای‌بی‌سی نیوز گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا شانس برگشت مجدد به کاخ سفید را دارد. اگر او به صحبت کردن درباره انتخابات ۲۰۲۰ ادامه دهد، به هدفش و حتی به حزب جمهوری‌خواه لطمه می‌زند.

ترامپ به بازگو کردن ادعاهای "بی‌پایه و اساسش" درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ادامه داده است. او حتی تا جایی پیش رفت که خواستار عفو کلی مهاجمانی شد که در تاریخ شش ژانویه ۲۰۲۰ به ساختمان کنگره حمله کردند تا مانع از انتقال صلح‌آمیز قدرت میان دولت‌های ترامپ و جو بایدن شوند.

هنگامی که گراهام هفته گذشته درخواست ترامپ برای عفو مهاجمان به کنگره را "نامناسب" خواند، ترامپ گراهام را "RINO" نامید؛ نامی تمسخرآمیز به معنای "جمهوری‌خواه بودن تنها به اسم." 

گراهام گفت: من نمی‌خواهم نسبت به نتایج انتخابات ۲۰۲۰ اعتراض کنم اما دوست دارم این سیستم را اصلاح کنم.

وی بدون اشاره به جزئیات افزود: باید به مشکلاتی که در سال ۲۰۲۰ پیدا کردیم رسیدگی کنیم. اما از نظر من انتخابات ۲۰۲۰ دیگر تمام شده است.

گراهام تصریح کرد: همه کاری که ترامپ باید برای پیروز شدن در انتخابات ۲۰۲۴ انجام دهد این است که بر دستاوردهای ریاست جمهوری‌اش در مقایسه با دولت کنونی جو بایدن که میزان حمایت از او در بحبوحه پاندمی کرونا و افزایش تورم به شدت کاهش یافته، تمرکز کند.

وی گفت: رهبری جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان و سنا باید یک روابط کاری با ترامپ داشته باشند چرا که اکثر جمهوری‌خواهان سیاست‌های ترامپ را دوست دارند.

لیندسی گراهام افزود: امروز، دونالد ترامپ مهم‌ترین جمهوری‌خواه در حزب جمهوری‌خواهان است. او شانس زیادی دارد تا در انتخابات ۲۰۲۴ مجددا رئیس جمهور شود البته اگر دیگر به عقب برنگردد چرا که او با تمرکز بر انتخابات ۲۰۲۰ و تردیدهایی که می‌کند به شانس‌هایی که دارد لطمه می‌زند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها