واکنش رسانه های صهیونیستی به سخنرانی سید حسن نصرالله

کد خبر: 1130135

خبرنگار شبکه کان اسرائیل در واکنش به سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد، نصرالله علنا می گوید که اسرائیل در مسیر زوال است.

واکنش رسانه های صهیونیستی به سخنرانی سید حسن نصرالله

 به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جریان مراسم گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید مقاومت واکنش نشان دادند.

چند سایت اسرائیلی بر اظهارات سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه حزب الله توانایی تبدیل هزاران موشک به موشک‌های نقطه زن را دارد تاکید کردند.

شبکه ۱۲ اسرائیل به نقل از سخنان سید حسن نصرالله نوشت: حزب الله سال‌ها است که می‌تواند موشک‌های خود را به موشک‌های نقطه زن تبدیل کند و نیازی به تأمین موشک‌های نقطه زن از ایران ندارد.

خبرنگار شبکه کان اسرائیل نیز گفت: نصرالله علناً اعلام کرد که اسرائیل در مسیر زوال است.

دنی سیترینوویچ کارشناس اسرائیلی نیز اعلام کرد: حرکت حزب‌الله به سمت تولید پهپادها ارتباط با ایران را کاهش می‌دهد و این مسئله باعث می‌شود که «اسرائیل» نتواند مسیرهای حمل و نقل پهپادها را خنثی کند.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عصر چهارشنبه در سخنانی در مراسم فرماندهان شهید مقاومت، گفت: ما این توانایی را داریم که هزاران موشک خود را به موشک‌های نقطه زن تبدیل کنیم و از سال‌ها قبل این روند را شروع کرده‌ایم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها