ترامپ هیلاری کلینتون را «فاسد» خواند

کد خبر: 1130405

رئیس جمهور سابق آمریکا ضمن سیاستمدار فاسد خواندن هیلاری کلینتون، او را به جاسوسی در کارزار انتخاباتی خود متهم کرد.

ترامپ هیلاری کلینتون را «فاسد» خواند

دونالد ترامپ پس از برگزاری کنوانسیون دموکرات‌های نیویورک در منهتن، هیلاری کلینتون، وزیر پیشین امور خارجه آمریکا را «فاسد» خواند و او را به همدستی با روسیه برای جاسوسی در انتخابات سال ۲۰۱۶ متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ، هیلاری کلینتون را فریبکار و یکی از فاسدترین سیاستمدارانی که تا به حال برای ریاست جمهوری آمریکا نامزد شده عنوان کرد که می‌تواند به کاخ سفید، آپارتمان، ساختمان‌ها و کمپین وی نفوذ کند.

رئیس جمهور سابق آمریکا از رسانه‌های آمریکایی به دلیل سکوت در قبال اقدامات کلینتون انتقاد کرد و آن‌ها را «کاملاً بی اعتبار» دانست.

پیش از این، روزنامه آمریکایی نیویورک پست تصویری از هیلاری کلینتون در حال جاسوسی از برج ترامپ منتشر کرده و نوشته بود: هیلاری جاسوس!

در جریان درگیری‌های ترامپ و کلینتون، معاون مطبوعاتی کاخ سفید از رسیدگی و واکنش به اتهامات علیه کلینتون خودداری کرده و صحبت در خصوص این ماجرا را فراتر از اختیارات قانونی خود دانسته بود. به گفته معاون مطبوعاتی کاخ سفید، وزارت دادگستری آمریکا مسئول رسیدگی به این پرونده است.

کشمکش‌ها بین ترامپ و کلینتون در خصوص انتخابات قبلی آمریکا وجود دارد و هرکدام دیگری را به فساد، تبانی و جاسوسی در آن متهم می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان/ بین الملل/ اروپا و آمریکا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها