موضع حزب الله درباره اوضاع اوکراین

کد خبر: 1132583

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی تصریح کرد که آمریکایی ها رئیس جمهور اوکراین را به سمت و سوی جنگ سوق دادند و سپس او را با ذلت و حقارت به حال خود رها کردند.

موضع حزب الله درباره اوضاع اوکراین

به نقل از المنار، «شیخ نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله در سخنانی تأکید کرد: مقاومت توانسته است قدرت خود را چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی به صورت فزاینده ای افزایش دهد.

بر اساس این گزارش، این مقام ارشد حزب الله عنوان کرد: دشمن صهیونیستی امروز درک کرده است که قدرت حزب الله بزرگترین تهدید برای موجودیت این رژیم در منطقه محسوب می‌شود. رژیم صهیونیستی برای تضعیف مقاومت همچنان به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد.

شیخ نبیل قاووق اظهار داشت: دشمن صهیونیستی طی روزهای اخیر به صورت آشکارا حمایت از گروه‌های متخاصم با حزب الله در انتخابات پارلمانی لبنان را در دستور کار خود قرار داده است. صهیونیست‌ها منتظر شکست حزب الله در انتخابات هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات اوکراین اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها رئیس جمهور اوکراین را برای ورود به جنگ تحریک کردند و سپس با ذلت و حقارت، او را تنها به حال خود رها کردند. حوادث اوکراین معادلات بین المللی را دستخوش تغییر خواهد کرد و بدون شک این معادلات به نفع محور آمریکا، سعودی و متحدانشان رقم نخواهد خورد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها