عمران خان: ضد آمریکایی نیستم/هرگز برده هیچ کشوری نشوید

کد خبر: 1138908

نخست‌وزیر پاکستان با اظهار اینکه ضدآمریکایی نیست، افزود که اپوزیسیون این کشور به‌دلیل هراس از مردم درخواست او برای انتخابات زودهنگام را نپذیرفته است.

عمران خان: ضد آمریکایی نیستم/هرگز برده هیچ کشوری نشوید

عمران خان نخست وزیر پاکستان اظهار داشت که رویکرد مشترک اپوزیسیون برای مراجعه به دادگاه عالی به جای آماده شدن برای انتخابات پس از انحلال پارلمان نشانه آن است که اپوزیسیون «از واکنش مردم هراس دارد.»

عمران خان با تاکید بر اینکه اعضای پارلمان پاکستان در یک «توطئه خارجی» قصد برکناری او را از قدرت داشتند، بار دیگر از تصمیم «قاسم سوری» معاون پارلمان برای جلوگیری از رأی گیری و سپس انحلال پارلمان دفاع کرد.

وی افزود: من می‌خواهم این روند که هر کسی با 20 میلیارد روپیه بتواند دولت را سرنگون کند، پایان یابد. این غیرقابل پذیرش و به منزله بی اعتبار کردن دموکراسی است.

به گزارش «داون نیوز»، نخست وزیر پاکستان با تاکید بر اینکه مخالف هیچ کشوری نیست، افزود: «من ضد هندی یا ضد آمریکایی نیستم. اما ما می‌توانیم مخالف سیاست‌ها باشیم. من خواستار دوستی با آن‌ها هستم و باید احترام وجود داشته باشد.»

وی افزود که مخالف کشورهایی است که به سایر کشورهای مستقل احترام نمی‌گذارند و به آن‌ها دستور می‌دهند.

عمران خان خطاب به احزاب اپوزیسیون مدعی شد که «آن‌ها به عنوان بله گویان به این کشورهای خارجی خدمت کردند.»

نخست وزیر کنونی پاکستان ادامه داد که می‌خواهد به مردم بگوید: فقط به دلیل اینکه زیر بار بدهی هستند هرگز برده هیچ کشوری نشوید، در اینصورت مرگ بهتر از بردگی است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها