شاباک «نتانیاهو» را بازداشت کرد

کد خبر: 1139562

براساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی توسط سازمان امنیت داخلی این رژیم بازداشت شده است.

شاباک «نتانیاهو» را بازداشت کرد

براساس گزارش رسانه‌های عبری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی شب گذشته به مدت ۴ ساعت در دفتر خود در نزدیکی خیابان دیزنگوف توسط شاباک (سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) بازداشت شد.

براساس گزارش خبرگزاری سما فقط نزدیک نیمه شب و تحت تدابیر شدید امنیتی به نتانیاهو اجازه داده شد دفتر کار خود را ترک کند.

چهارشنبه گذشته عضو حزب نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ائتلاف کابینه این رژیم استعفا کرد و در پی آن حزب حاکم، اکثریت طرفدار خود در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را از دست داد و کابینه متزلزل‌تر از پیش شد. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز از استعفای سیلمن استقبال کرد و گفت «از شنیدن بیانیه سیلمن بسیار خوشحال شدم و به نمایندگی از گروه‌های مردمی اسرائیلی به وی تبریک می‌گویم.»

کانال ۱۲ رژیم اشغالگر اعلام کرد استعفای وی بزرگ‌ترین هدیه به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر است. با توجه به تزلزل ائتلاف کنونی کابینه، استعفای وی به اهداف نتانیاهو برای بازگشت به حکومت کمک می‌کند.

در همین راستا آرون دیوید میلر دیپلمات سابق آمریکا اعلام کرد «دولت اسرائیل اکثریت خود را ازدست داد. انتخابات جدید در راه است؛ یک ائتلاف فلج شده (نفتالی) بنت یا بازگشت نتانیاهو؟ عرصه سیاسی اسرائیل الان دیوانه خانه شده است.»

بنیامین نتانیاهو در ماه‌های گذشته بار‌ها به تندی از رویکرد کابینه بنت و سیاست‌های او در قبال ایران انتقاد کرده است. او اسفند گذشته هم گفته بود که «ایرانی‌ها (در میز مذاکرات) مثل شیر می‌جنگند در حالی که «اسرائیل» مثل خرگوش تسلیم شده است. نتانیاهو در آن زمان در یک جلسه حزب لیکود به شدت از کابینه چرخشی «نفتالی بنت» و «بنی گانتز» به دلیل «سکوت» در خصوص مذاکرات وین انتقاد و اعلام کرد در دولت «بنت-گانتس-لاپید» فقط ضعف وجود دارد و ضف و ضعف.»/باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها