ادعای استراتژیست ارشد «ترامپ» برای داشته مدارک شگفت‌انگیز علیه بایدن

کد خبر: 1141711

استراتژیست ارشد کاخ سفید در دولت پیشین آمریکا گفت، زمانی که جمهوری‌خواهان کنترل کنگره این کشور را در دست بگیرند، جو بایدن را استیضاح خواهند کرد.

ادعای استراتژیست ارشد «ترامپ» برای داشته مدارک شگفت‌انگیز علیه بایدن

به نقل از پایگاه خبری ریل کلیر پولتیکز، «استیو بنن»، استراتژیست ارشد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا گفت، اگر حزب جمهوری‌خواه در انتخابات میان‌دوره‌ ماه نوامبر، مجددا در کنگره آمریکا اکثریت را در دست بگیرد، جو بایدن، رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا را استیضاح خواهد کرد.

او در این گفت‌وگو با مجری شبکه خبری اسکای، مدعی داشتن اطلاعاتی شد که نشان می‌دهد بایدن با برخی کشورها از جمله چین و اوکراین مصالحه کرده است. بنن افزود: حجم جزئیات فساد خانواده جنایتکار بایدن، بینندگان برنامه شما را حیرت‌زده خواهد کرد.

استیو بنن در ادامه گفت: مدارک شگفت‌انگیزی وجود دارد که مستقیما خانواده بایدن و شخص جو بایدن را با پول‌های دریافت شده از حزب کمونیست چین مرتبط کرده و دال بر اتهام این خانواده است، از حواله پول گرفته تا چک.

این مشاور سابق ترامپ با بیان اینکه بایدن را پاسخگو خواهد کرد، افزود: مخصوصا اینکه ایمیل‌های لپتاپ پسر بایدن نشان می‌دهد که ۱۰ درصد از معاملات تجاری خارجی جو بایدن به هانتر (پسر او) رسیده است.

او همچنین درباره احتمال نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا گفت: فکر می‌کنم از سخنرانی‌هایی که در گردهمایی‌هایش می‌کند می‌شود فهمید که قطعا در انتخابات شرکت می‌کند.

بنن گفت: ترامپ شرکت می‌کند و برنده خواهد شد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها