آماده‌باش ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی

کد خبر: 1143060

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم تکرار حمله راکتی از جنوب لبنان به سوی مناطق شمال فلسطین اشغالی در حال آماده باش قرار گرفته و اکثر مرخصی‌های پرسنل خود را لغو کرده است.

آماده‌باش ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های عبری زبان با اعلام این خبر افزودند، اسرائیل از بیم تکرار حادثه یکشنبه شب و بامداد دوشنبه، نیروهای خود را به حال آماده باش در آورده و مرخصی تمامی فرماندهان و مسئولین یگان‌های رصد و اطلاعات را لغو کرده است.

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در این رابطه اعلام کرد، ارتش اسرائیل نگران شلک مجدد موشک از لبنان است.

این شبکه ادعا کرد ارتش اسرائیل قصد دارد در صورت تکرار حمله راکتی به شمال (فلسطین اشغالی) پایگاه‌های حماس را در لبنان مورد هدف قرار دهد.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان اعتراف کردند، ارتش رژیم صهیونیستی یکی از اعضای حماس را که در نزدیکی منطقه حصارهای مرزی در نوار غزه حضور داشت، به ضرب گلوله زخمی کردند.

به زعم منابع ارتش رژیم صهیونیستی، این فلسطینی به دلیل نزدیک شدن به این فنس‌ها مورد اصابت قرار گرفته است.

تا لحظه تهیه خبر جنبش حماس نسبت به این اقدام واکنشی نداشته است.

در حادثه‌ای دیگر رسانه‌های عبری زبان از کشف یک تیم وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری خبر دادند که قصد داشت گلوله‌های خمپاره در این منطقه تولید کند.

روزنامه عبری زبان ماکور ریشیون در این رابطه ادعا کرد اعضای این تیم که وابسته به جنبش جهاد اسلامی هستند در منطقه جنین واقع در شمال کرانه باختری فعالیت کرده و از طریق کادرهای سرایا القدس در نوار غزه هدایت می‌شدند.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز با تکرار این ادعا، در صفحه خود در فضای مجازی اعلام کرد دستگیر شدگان 7 نفر بودند.

او با انتشار تصاویر یک مرد و یک زن که ادعا می‌شود عضو این تیم هستند، تهدید کرد ارتش اسرائیل به حملات خود علیه منطقه جنین ادامه خواهد داد./تسنیم

واکنش وزیر جنگ اسرائیل به شلیک راکت از لبنان به سمت فلسطین اشغالی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دولت لبنان را مسئول شلیک دو راکت به سمت اسرائیل دانست و اعلام کرد که اگر حملات از لبنان ادامه یابد، «می‌دانیم که چگونه از قدرت لازم استفاده کنیم».

به گزارش ایسنا، «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم اسرائیل در صفحه توئیتر خود در واکنش به حمله راکتی بامداد دوشنبه به فلسطین اشغالی گفت: «تل آویو از دولت لبنان می‌خواهد که مسئولیت آنچه را که در خاکش می‌گذرد، به عهده بگیرد».

وی تهدید کرد که «اگر تروریسم و ​​خشونت ادامه یابد، ما می‌دانیم چگونه از قدرت لازم علیه اهداف مناسب استفاده کنیم».

رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بامداد امروز دوشنبه دو راکت از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک این راکت‌ها، حملاتی توپخانه‌ای را به اهدافی در جنوب لبنان انجام داد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها