واکنش حماس به بازداشت مجریان عملیات «العاد»

کد خبر: 1145591

جنبش حماس با بیان اینکه ملت فلسطین در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر دست بسته نمی ماند، افزود مجریان عملیات «العاد» شکست مفتضحانه ای را بر رژیم اشغالگر تحمیل کردند.

واکنش حماس به بازداشت مجریان عملیات «العاد»

به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای به بازداشت مجریان عملیات قهرمانانه «العاد» واکنش نشان داد.

در این بیانیه آماده است: دستگیری مجریان عملیات «العاد» توسط رژیم اشغالگر، مردم ما را از ادامه رویارویی با اشغالگران و درگیری با آنها با هر وسیله‌ای منصرف نخواهد کرد. موفقیت مجریان این عملیات در پنهان ماندن از دید نهادهای امنیتی و ارتش رژیم اشغالگر در طول چند روز گذشته، شکست مفتضحانه ای را برای سرویس سست امنیتی این رژیم که مجریان عملیات «العاد» توانستند در آن نفوذ کنند و آن را در هم بشکنند، رقم زد.

جنبش حماس در ادامه بیانیه تأکید کرد: ملت فلسطین و جوانان قهرمان ما در مقابل جنایات اشغالگران و تجاوزات به مقدساتمان در بیت المقدس و مسجد الاقصی دست بسته باقی نخواهند ماند و با استقامت و مقاومت به مبارزه خود ادامه خواهند داد و تا ریشه کن کردن رژیم اشغالگر از سرزمین فلسطین و تحقق آرمان‌های مردم فلسطین برای آزادی و بازگشت به سرزمین خود، به جنایت‌های رژیم اشغالگر پاسخ خواهند داد.

گفتنی است منابع صهیونیستی صبح امروز یکشنبه مدعی شدند که مجریان عملیات العاد در اراضی اشغالی بازداشت شدند. مجریان این عملیات سه روز پیش در منطقه العاد (شرق تل آویو) ۳ شهرک نشین صهیونیست را به هلاکت رسانده و چند نفر دیگر را زخمی کرده بودند. منابع صهیونیستی با انتشار تصاویری ویدئویی مدعی شدند که مجریان این عملیات در منطقه رأس العین بازداشت شده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها