اهانت به چاووش اوغلو در اسرائیل

کد خبر: 1149456

علی‌رغم فرم دیپلماتیک در استقبال وزیرخارجه ترکیه در بدو ورود به فلسطین اشغالی تنها یک کارمند عادی به پیشواز او آمد.

اهانت به چاووش اوغلو در اسرائیل

حساب کاربری «ادی کوهن» خبرنگار صهیونیست در توئیتر با انتشار تصویری از مراسم استقبال از مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در تل آویو نوشت: این، رسوایی سنگین و حتی اهانت است. هنگام ورود وزیر خارجه ترکیه به اسرائیل، یک کارمند عادی از وی استقبال کرد. شتاب ترکیه (برای عادی سازی روابط با تل آویو) ادامه دارد و اسرائیل به وزیر خارجه آن اهانت می‌کند.

این درحالی است که در سفر «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به ترکیه، رئیس رژیم صهیونیستی به محض ورود به ترکیه از رجب طیب اردوغان بابت استقبال گرم از وی در ورود به آنکارا سپاسگزاری کرده بود.

ترکیه و رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر برای بهبود روابط همکاری کرده اند و مسأله انرژی به عنوان یک زمینه بالقوه همکاری میان طرفین مطرح شده است.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در ماه مارس گفت که به مسأله همکاری در زمینه انرژی با رژیم صهیونیستی بسیار امیدوار است و انتظار دارد این موضوع را با نفتالی بنت، نخست وزیر این رژیم در میان بگذارد.

روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی پس از کشته شدن ۱۰ غیرنظامی در حمله این رژیم به ناوگان ترکیه که حامل کمک برای نوار غزه در سال ۲۰۱۰ بود، متوقف شده بود./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها