چچن، لهستان را به حمله نظامی تهدید کرد

کد خبر: 1150330

رئیس جمهور چچن به لهستان توصیه کرد که بهتر است تجهیزات نظامی و نیروهای خود را از جنگ اوکراین بیرون بکشد.

چچن، لهستان را به حمله نظامی تهدید کرد

به نقل از یاهو نیوز، رئیس جمهور چچن، کشور لهستان را به دلیل جانبداری و کمک به اوکراین در جنگ با روسیه تهدید به حمله نظامی کرد. رمضان قدیروف اعلام کرد که عملیات در اوکراین تمام شده است. توجه من اکنون به سوی لهستان است. لهستان (در آنجا) می‌خواهد چه کاری انجام دهد؟

رئیس جمهور چچن افزود: لهستان بهتر است سلاح‌هایی را که در اختیار همسایه‌اش قرار داده، زودتر پس بگیرد. قدیروف تاکید کرد که اگر پس از اوکراین فرمان (حمله به لهستان) صادر شود، عیار واقعی شما را در مدت شش ثانیه نشان خواهیم داد. بهتر است اسلحه و مزدوران خود را پس بگیرید و از مقامات رسمی برای کاری که با سفیر ما (اشاره به سفیر روسیه در ورشو داشت) کردید طلب بخشش کنید.

نخست وزیر لهستان، ماه گذشته در نشستی در کراکوف گفت: ورشو تا به امروز تجهیزات نظامی به ارزش حدود ۱.۶ میلیارد دلار به همسایه شرقی خود انتقال داده است. وی تاکید کرد این تجهیزات حاکمیت ملی اوکراین، لهستان و اروپا را نجات می‌دهد. از آغاز جنگ اوکراین به این سو، لهستان تسلیحات نظامی فراوان نظیر موشک‌های ضدتانک، هواپیماهای بدون سرنشین و موشک‌های ضدهوایی را در اختیار ارتش اوکراین قرار داده است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها