حمله تروریستی به یک اتوبوس در سوریه

کد خبر: 1151616

منابع سوری از حمله تروریستی به یک اتوبوس در جنوب دیرالزور سوریه که به کشته شدن سه غیرنظامی و زخمی شدن ۲۱ نفر دیگر منجر گردید، خبر دادند.

حمله تروریستی به یک اتوبوس در سوریه

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، منابع سوری از کشته و زخمی شدن چند غیرنظامی در حمله تروریستی به یک اتوبوس در جنوب دیرالزور سوریه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، در حمله تروریستی به یک اتوبوس در منطقه الشولا واقع در جنوب دیرالزور سوریه ۳ غیرنظامی کشته و ۲۱ نفر دیگر زخمی شدند.

منابع سوری گزارش دادند که یک اتوبوس حامل شهروندان سوری که از شهر حلب به سمت دیرالزور در حرکت بود در منطقه الشولا هدف حمله تروریستی قرار گرفت که به کشته و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان منجر گردید.

مقامات پزشکی دیرالزور اعلام کردند: درپی اطلاع از حمله تروریستی به یک اتوبوس حامل غیرنظامیان در منطقه الشولا خودروهای امدادی و هلال احمر به محل اعزام گردید و مجروحان به منظور درمان به بیمارستان منتقل شدند.

این مقامات جراحات زخمی‌ها را بین متوسط و خطرناک اعلام کردند و از آماده باش کامل جهت مداوای مجروحان خبر دادند.

این در حالی است که منابع سوری پیش از این از انفجار انبار بزرگ مهمات وابسته به گروه موسوم به فیلق الشام در نزدیکی اردوگاه آوارگان در شمال ادلب و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر آن خبر دادند.

خبرنگار المیادین در سوریه گزارش داد: بر اثر انفجار در انبار مهمات گروه موسوم به فیلق الشام در نزدیکی شهرک بابسقا در شمال ادلب سوریه دهها نفر کشته و زخمی شدند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها