بایدن: به زودی با رئیس جمهور چین صحبت خواهم کرد

کد خبر: 1155663

رئیس جمهور آمریکا امروز در سخنانی گفت: به زودی با رئیس جمهور چین صحبت خواهم کرد.

بایدن: به زودی با رئیس جمهور چین صحبت خواهم کرد

به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه حین عبور به خبرنگاران در ایالت دلاور اعلام کرد: به زودی با رئیس جمهور چین صحبت خواهم کرد.

به گزارش این رسانه، رئیس جمهور آمریکا در این خصوص اضافه کرد: من در حال کار بر روی تصمیم گیری در مورد تعرفه ها بر چین هستم و برای این دیدار برنامه ریزی کرده ام.

این در حالیست که واشنگتن پیشتر نیز اعلام کرده بود که در صدد است تا تعرفه های کالاهای چینی را کاهش دهد تا شاید راهی برای کاهش تورم در این کشور به شمار آید.

در همین ارتباط، «تولسی گابارد» نماینده سابق کنگره آمریکا پنجشنبه هفته گذشته در پیامی توییتری با انتقاد شدید از رییس جمهور کشورش تأکید کرده بود: «بایدن» گفت هرگز به اندازه الان درباره آمریکا خوش بین نبوده است. او مدت زیادی است که سکان امور را به دست گرفته است. وی یا دارد جوک می گوید یا اینکه خبر ندارد رئیس‌جمهور کشوری است که مردم با درآمد کار تمام وقت توان تأمین مواد غذایی، سوخت و رهن خانه را ندارند. من راهبرد شناس سیاسی نیستم؛ اما به عنوان یک آمریکایی می توانم به شما بگویم اینکه رئیس جمهوری داشته باشیم که کشور را رهبری نمی‌ کند و فقط دنبال بازی مقصرنمایی دیگران است، کاملاً مأیوس کننده است. انتظار ما این است که رئیس‌ جمهور و فرمانده کل نیروهای مسلح‌ آمریکا فردی راه حل محور بوده و مشکلات و چالش‌ های پیش روی مردم را حل و فصل کند. اما به نظرم مصاحبه دیشب ایشان مأیوس کننده و دلسرد کننده بود.

«بایدن» یا جوک می‌گوید یا نمی‌داند مردم توان خرید غذا ندارند

«تولسی گابارد» تصریح کرد: وی نشان داد چقدر بی خبر است. او دیشب گفت که هرگز درباره کشورمان خوش بین تر از الان نبوده است. او مدت زیادی است که سر کار آمده است. فکر می کنم اکثر آمریکایی‌ ها با او موافق نیستند. مردم در مشقت هستند و هر روزه با چالش‌ های تورم، افزایش قیمت سوخت، کمبود عرضه محصولات و مسائلی از این قبیل روبرو هستند که چه شما جمهوری‌ خواه باشید یا دموکرات بر همه اثر می‌ گذارد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها