ترامپ: آمریکا دیگر مانند سابق مقتدر نیست

کد خبر: 1157768

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا تایید کرد این کشور دیگر مانند سابق مقتدر نبوده و به ابزاری برای خنده دیگر کشور‌ها تبدیل شده است.

ترامپ: آمریکا دیگر مانند سابق مقتدر نیست

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز (یکشنبه) در اجتماعی علیه جلو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی این کشور اعلام کرد «آمریکا در دو سال گذشته چنان متزلزل شده است که به یک ابزاری برای خنده دیگران تبدیل شده است.»

براساس گزارش ریانووستی ترامپ در ادامه گفت: بایدن مزیت اقتصادی و سیاسی واشنگتن در صحنه جهانی را از دست داده است. این کشور دیگر کشور بزرگی نیست، خراب شده است. مستقل از انرژیست یا حتی دیگر یک کشور مسلط نیست.

ترامپ پیش از این نیز تایید کرده بود آمریکا تحت هدایت دموکرات‌ها در حال سقوط است و همچنین آن‌ها را متهم کرد که هدفشان از برگزاری نشست‌های علنی استماع کمیته تحقیق، انحراف افکار عمومی از یک‌سری مسائل داخلی پیش روی کشور است.

او در بیانیه‌ای اعلام کرد آمریکایی‌ها در تلاش هستند تا باک‌های بنزین خود را پر کنند، به نوزادانشان غذا بدهند، فرزندان خود را آموزش دهند، کارمندان را استخدام کنند، سفارش خرید بدهند، از مرز‌ها در برابر تهاجم محافظت کنند و انبوهی از تراژدی‌های دیگر وجود دارد که صد درصد آن‌ها را دموکرات‌هایی ایجاد کرده‌اند که از طریق انتخابات تقلبی به قدرت رسیدند.

به دلیل سیاست تحریم‌های ضدروسی غرب، اختلال در زنجیره تامین منجر به مشکلات اقتصادی در آمریکا و اروپا شده است که با افزایش بی‌سابقه قیمت سوخت و مواد غذایی مواجه هستند. در آمریکا، تورم در ماه می‌به ۸.۶ درصد رسید که بالاترین سطح از دسامبر ۱۹۸۱ بود و قیمت بنزین برای اولین بار در تاریخ در ۱۰ ژوئن به بالای ۵ دلار در هر گالن رسید./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها