محمود عباس با پادشاه اردن در امان دیدار کرد

کد خبر: 1157777

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز یکشنبه به دعوت ملک عبدالله دوم پادشاه اردن عازم امان شد و با وی دیدار کرد.

محمود عباس با پادشاه اردن در امان دیدار کرد

به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز یکشنبه به دعوت ملک عبدالله دوم پادشاه اردن عازم امان شد و با وی دیدار کرد.

در این دیدار، روابط دوجانبه و راه‌های تقویت آن، آخرین تحولات فلسطین و تداوم هماهنگی‌های مشترک میان رهبران فلسطین و اردن و همچنین بسیاری از موضوعات مورد اهتمام مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این سفر حسین آل شیخ دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش، سرلشکر ماجد فرج رئیس سازمان اطلاعات و مجدی الخالدی مشاور دیپلماتیک محمود عباس، او را همراهی کردند.

این سفر در حالی است که «ایال هولتا» رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی چندی پیش به اردن سفر و با برخی مقامات امان در کاخ پادشاهی این کشور دیدار کرد.

بنابر اعلام منابع صهیونیستی این نخستین سفر رسمی یک مقام صهیونیست بلندپایه به اردن از زمان تنش‌های اخیر در مسجدالاقصی محسوب می‌شود.

در هفته‌های اخیر روابط میان تل‌آویو و امان در اثر تجاوزات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی، دور جدیدی از تنش را تجربه کرده بود./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها