جزئیات نامه «ولادیمیر پوتین» به «عبدالفتاح السیسی»

کد خبر: 1163967

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری مصر با اشاره به محتوای نامه رئیس جمهور روسیه به همتای مصری خود، گفت: پوتین در این نامه بر ادامه تلاش ها برای تقویت روابط دوجانبه تأکید کرده است.

جزئیات نامه «ولادیمیر پوتین» به «عبدالفتاح السیسی»

به نقل از الیوم السابع، «بسام راضی» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری مصر سخنانی را در خصوص نامه ارسالی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خطاب به عبدالفتاح السیسی همتای مصری خود، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری مصری تأکید کرد: پوتین در نامه به السیسی بر تداوم تلاش‌ها برای تقویت روابط دوجانبه میان قاهره و مسکو تأکید کرده است. لاوروف این نامه را تسلیم السیسی کرده است.

بسام راضی در ادامه عنوان کرد: در نامه پوتین به السیسی بر روی روابط استراتژیک میان مصر و روسیه تأکید شده است. پیش از این، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با سامح شکری، همتای مصری خود دیدار و گفتگو کرد.

پس از دیدار مذکور، سامح شکری وزیر خارجه مصر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با لاوروف گفت: ما در دیدار امروز مساله فلسطین را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادیم و بر اهمیت راهکار دو دولتی تاکید کردیم.

وزیر خارجه مصر در ادامه تاکید کرد: ما روابط دوجانبه میان مصر و روسیه را مورد رایزنی قرار دادیم. با لاوروف در مورد وضعیت اوکراین و امکان دستیابی به یک راه حل سیاسی هم گفتگو کردیم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها