تشدید گمانه زنی ها درباره مقصد بعدی پلوسی

کد خبر: 1165983

اگرچه سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان در هاله ای از ابهام قرار دارد، در پارلمان این کشور تدارک میزبانی از یک میهمان در حال انجام است.

تشدید گمانه زنی ها درباره مقصد بعدی پلوسی

اگرچه سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان در هاله ای از ابهام قرار دارد، در پارلمان این کشور تدارک میزبانی از یک میهمان در حال انجام است.

به نقل از پایگاه ریپابلیک ورد، در حالیکه خبرهای ضد و نقیضی در خصوص مقصد بعدی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در تور آسیای شرقی وی در رسانه های منتشر می شود، گویی تایوان در تدارک میزبانی از این مقام ارشد آمریکا است.

در حالیکه هنوز اعلام رسمی در خصوص سفر نانسی پلوسی به تایوان صورت نگرفته، اما گزارش های رسانه ای حاکی از پهن شدن فرش قرمز در ورودی ساختمان پارلمان تایوان است. اقدامی که به نظر می رسد به منظور خوشامدگویی و استقبال از یک میهمان تدارک دیده شده است.

در حالیکه تصاویر فرش قرمز در پارلمان تایوان در رسانه های دست به دست می شود، ساعاتی پیش خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد هواپیمای نیروی هوایی آمریکا که پیشتر پلوسی را به مالزی رسانده بود، پس از برخاستن از کوالالامپور پیش از آنکه به سمت شمال در مسیر فیلیپین تغییر مسیر دهد، به سمت بورنئو جهت گرفت. به گزارش خبرگزاری رویترز، این در حالیست که تا کنون مشخص نشده است که آیا نانسی پلوسی و هیأت همراه وی در میان سرنشینان این هواپیما بوده اند یا خیر.

وب‌سایت «فلایت رادار ۲۴» که به صورت زنده مسیر حرکت هواپیماهای مسافربری را نشان می‌دهد ساعاتی پیش اعلام کرد که هواپیمای حامل «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هم اکنون در مسیر تایوان قرار دارد.

در حالیکه گمانه زنی های رسانه ای درباره مقصد بعدی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به اوج خود رسیده، روز دوشنبه رسانه‌های محلی تایوان اعلام کردند رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز سه شنبه ساعت ۲۲ (به وقت محلی و حدود ۱۸:۳۰ به وقت تهران) برای دیدار با مقامات تایوان وارد این جزیره خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها