ادعای رویترز/آتش بس غزه تا ساعاتی دیگر اجرایی می شود

کد خبر: 1166852

رویترز به نقل از یک مقام فلسطینی مدعی شد که پیشنهاد مصر برای برقراری آتش بس در نوار غزه امروز اجرا می شود.

ادعای رویترز/آتش بس غزه تا ساعاتی دیگر اجرایی می شود

 به نقل از تاس، بنا به گزارش‌های رسانه‌ای آتش بس در نوار غزه تا ساعاتی دیگر وارد فاز اجرایی می‌شود.

خبرگزاری رویترز امروز به استناد گفته‌های یک مقام فلسطینی مدعی شد که آتش‌بس در نوار غزه از ساعت ۲۰ به وقت محلی روز یکشنبه ۷ آگوست اجرا خواهد شد.

پیشتر اعلام شده بود که رژیم صهیونیستی، که آغازگر تجاوز تازه به نوار غزه بوده، پیشنهاد مبنی بر برقراری آتش‌بس از سوی مصر، که نقش میانجی گر میان طرفین درگیر را دارد، را پذیرفته است.

شبکه تلویزیونی الحدث نیز اعلام کرد مصر در حال مذاکره با طرف‌های صهیونیست و فلسطینی درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه است.

خبرگزاری تاس به نقل از گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد انتظار می‌رود مصر در ساعت ۱۷ به وقت محلی درخواست خود را برای آتش بس اعلام کند./مهر

جنبش «جهاد اسلامی»: میانجیگری برای برقراری آتش‌بس را نمی پذیریم

«طارق سلمی» سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین خبر موافقت جنبش با میانجیگری برای توقف نبرد با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، «طارق سلمی» سخنگوی جهاد اسلامی خبر موافقت جنبش با میانجیگری برای توقف نبرد با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جهاد اسلامی اظهار داشت: صراحتاً می‌گوئیم که رزمندگان گردان‌های قدس و مقاومت فلسطین سخنشان را در میدان نبرد می‌گویند و هیچ صحبتی از میانجیگری و آتش بس انسانی مطرح نیست.

سلمی تاکید کرد: اکنون صحبت درباره درگیری مستقیم با دشمن صهیونیستی و ضربه زدن به این دشمن و رساندن یک پیام بسیار مهم است و آن اینکه گردان‌های قدس تعیین کننده پایان نبرد است و دشمن باید این را بپذیرد.

گفتنی است، این اظهارات پس از آن مطرح شد که برخی رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند شاخه نظامی جنبش مقاومتی جهاد اسلامی با طرح آتش بس مصر و آرام سازی اوضاع، موافقت کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها